Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kanskje jeg må komme å stjele littJaer det nå
![]()
Nei, det trenger du jo ikke haEr lenge siden vi har hatt det også,så har ikke dårlig samvittighet for det.
Synes de er ute å kjøre hver gang jegHan på luksusfellen i dag er virkelig ute og kjøre
God kveldGod kveld jenter ! Snuppa har sovna etter middagså er det 3-4 timer til kvelds mat
mor koser seg med påskemarsipan
![]()
håper da ikke det!Nei, det trenger du jo ikke ha![]()
Hater storm!![]()
God kveld
Kos deg med marsipan du![]()
Nei du kan ikke detkanskje jeg må komme å stjele litt![]()
mohahahahaha jeg kommer mens dere sover å spiser opp alt"!!!Nei du kan ikke det
Ja jeg koser meg masse![]()
Ikke santJo noen må jo gjøre det![]()
sorte får vil jeg ikke kalle detIkke santda kan like så godt vi være de sorte fårene.
hun er den beste!
Vi har ett veldig godt forhold. Hun gav meg tidenes bursdagsgave i fjor (vi ha bursdag samme dag).
I 50 års laget hennes kastet jeg og hennes andre svigerdatter henne ut av kjøkkenet under selskapet. Bad henne om å for en gang skyld kose seg med gjestene og ikke jobbe seg i hjel på kjøkkenet.
Etterpå kom hun bort til meg. La armene rundt meg i en stor klem å sa " Jeg er verdens heldigste, for jeg har verdens beste svigerdøtre."
Å for meg betyr det mye når det kommer fra henne.
hehe sånn er det noen gangerDet hørtes jo bare helt fantastisk ut! Tenk om flere var som henne!
Frøkna her har en fantastisk farmor og jeg er sikker på at hun er en fantastisk svigermor men hun er ikke min svigermor![]()
Oioi. Det var jo et komplimentsorte får vil jeg ikke kalle detdere er mer som timmy gresshoppe.. passer på å gjøre de rette valgene
![]()
Æsj ! Må kjøpe mer damohahahahaha jeg kommer mens dere sover å spiser opp alt"!!!
Går i påske Marsipan her og. Kan de ikke få solgt unna det snart så jeg slipper å ete det oppGod kveld jenter ! Snuppa har sovna etter middagså er det 3-4 timer til kvelds mat
mor koser seg med påskemarsipan
![]()
å dere gjør en glimrende jobb!Oioi. Det var jo et kompliment
Vi prøver!
det må du!Æsj ! Må kjøpe mer da![]()
Går i påske Marsipan her og. Kan de ikke få solgt unna det snart så jeg slipper å ete det opp![]()
Samme tenker jeg hver gang jeg er i matbutikkenGår i påske Marsipan her og. Kan de ikke få solgt unna det snart så jeg slipper å ete det opp![]()