Skravletråd :)

God kveld! ;) dagen har vært sløv og grei den :p
Nå skal jeg ut og hente gubben, så er det tid for middag :)
Var det greit på jobb?
det var greit.. Men jeg er sliten og gåen i magen.

god ettermiddag/kveld jenter. :P hvordan har dagen hvert

God kveld :) den har hvert mye på farta... først til legen, så hjem, så innom jobb, litt avslapping hjemme og så har vi hvert på klassetur med trinnet til frøkna. Kjennes ut som om jeg har fått en del nedpress så nå ligger jeg rett ut for det gjør ikke vondt :P så nå blir jeg her til jeg skal sove :P

Hvordan har dagen din hvert?

God kveld :) den har hvert mye på farta... først til legen, så hjem, så innom jobb, litt avslapping hjemme og så har vi hvert på klassetur med trinnet til frøkna. Kjennes ut som om jeg har fått en del nedpress så nå ligger jeg rett ut for det gjør ikke vondt :p så nå blir jeg her til jeg skal sove :p

Hvordan har dagen din hvert?
travel den også :P
jobbet til 16, hentet vesla i bhg, hentet mannen på jobb. nå er jeg hjemme å har lagt meg til i sofaen :P
blir latmanns"middag" i dag. Frossenpizza.. orker ikke rigge i stand noe mer enn det :P

Nå synes jeg dere skal være stolt av meg.. For det er jeg!
Har jobbet masse og hvert en del sliten som noen av dere vet.
Nå ringte de fra jobben og lurte på om jeg kunne jobbe på lørdagen.
Den eneste lørdagen jeg har fri denne måneden...

JEG SA NEI!!!! *stolt*
Den satt LANGT inne.. Men jeg klarte det!!!

JEG SA NEI!!!! *stolt*
Flinke du:)

ja jeg er litt stolt nå :D
Godt gjort, og vel fortjent fridag

Jeg glemmer aldri ent situasjon fra min attenårsdag

Min farmor, da pensjonist i flere år, men jobbet stadig ekstra, sa da hun kom at de hadde ringt og spurt om hun kunne komme, så alle venta bare på å få vite når hun måtte gå. Dette er dama som tok vakter på julaften, påske, alle ugunstige greier og aldri kunne si nei, så hvor fort måtte vi få med oss det viktigste?

"jeg sa jeg ikke kunne, for barnebarnet mitt blir 18 i dag!" sa hun. Alle var glad de satt, vi kunne svimt av hele gjengen. Det var første gang hun sa nei til jobb. Hun var 70 år gammel.

JEG SA NEI!!!! *stolt*
Flinke Mirell! Veldig bra :D

Godt gjort, og vel fortjent fridag

Jeg glemmer aldri ent situasjon fra min attenårsdag

Min farmor, da pensjonist i flere år, men jobbet stadig ekstra, sa da hun kom at de hadde ringt og spurt om hun kunne komme, så alle venta bare på å få vite når hun måtte gå. Dette er dama som tok vakter på julaften, påske, alle ugunstige greier og aldri kunne si nei, så hvor fort måtte vi få med oss det viktigste?

"jeg sa jeg ikke kunne, for barnebarnet mitt blir 18 i dag!" sa hun. Alle var glad de satt, vi kunne svimt av hele gjengen. Det var første gang hun sa nei til jobb. Hun var 70 år gammel.
Sånn er farmor også!
stort sett hele familien. Inkludert samboeren min..
Men denne gangen måtte jeg faktisk si stopp.. Jeg innser selv at jeg trenger å gire ned hvis jeg skal holde ut de siste 4 ukene på jobb.

Back
Topp