Dette er tross alt tredje, har lært noen triks på veienDet var lurt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er tross alt tredje, har lært noen triks på veienDet var lurt!!
Lenge siden jeg har vært der, brukte så mye penger der i fjor..Kanskje jeg skal stikke innom i sommer
Da skal dere handle mye![]()
Kanskje vi kan pratet på PM om når vi skal dit, så kan vi kanskje møtes og ta en kaffe eller noe om vi er der samtidig..
Lønner seg sikkert ommanbor i nærheten,jeg synes ikke det var så billig der utenom salg så for oss lønner det seg ikke. Handler heller på diverse nettbutikkerD er helt genialt når storesnuppa skal ha utetøy. Oss også, for den saks skyld.
Ja det også, jeg handla for 6000 i London for 1,5 år siden, går fort når du kjøper litt jjulegaver, handler klær og skoSant nok..eller om man kjøper noe dyrt..
Pleier alltid å ta en tur innom på sensommer/høsten og handle inn til nytt barnehage/skole år.Lenge siden jeg har vært der, brukte så mye penger der i fjor..Kanskje jeg skal stikke innom i sommer
Her er det lekasje støtt og stadigDette er tross alt tredje, har lært noen triks på veien![]()
Lønner seg sikkert ommanbor i nærheten,jeg synes ikke det var så billig der utenom salg så for oss lønner det seg ikke. Handler heller på diverse nettbutikker
Her også.Her er det lekasje støtt og stadig![]()
Vo bor jo en times tid unna, blir litt bompenger daVi handler mest på Helly Hansen til storesnuppa. Og Stormberg.
Vi bor jo ikke så langt unna da![]()
Jeg er nok litt gjerrig, når de ikke er halvpris engang på klærne så hander jeg heller andre steder har jeg funnet ut.Pleier alltid å ta en tur innom på sensommer/høsten og handle inn til nytt barnehage/skole år.
Ull, fleesce, jakker, dresser og så videre
Vo bor jo en times tid unna, blir litt bompenger da![]()
Så kjedelig, hva sa han?Nå har jeg nettopp vært å klaga på han skumle naboen over oss
Driver visst å vasker terrassen sin, så alt vi eier utenfor her blir vått..
Nå har jeg nettopp vært å klaga på han skumle naboen over oss
Seriøst? Snakk om å ta hensyn, er hans utegulv deres utetak?
Så kjedelig, hva sa han?
Ikke sikkert han tenkte på at det kunne renne ned til dereNå har jeg nettopp vært å klaga på han skumle naboen over oss
Ikke sikkert han tenkte på at det kunne renne ned til dere![]()