Skravletråd :)

Jepp..og tydeligvis er det hull et eller annet sted. Men kunne ikke se noe da, fikk komme inn å se.
Første gang jeg har våga å si ifra..haha, var jo dritnervøs :p
Men nå var det nok, ikke tull med hormoner!! :p

Så kjipt!! Men lovte han å si ifra først nå da eller?

Aha, da må han bare si fra så du får flyttet inn ting før han vasker da:)

Ja, syns jo han kan det.
Snart må vi flytte enda flere ting ut der, når mini kommer. Da skal vi jo ha terrassen innglassa og.
Mest vil jeg bare flytte herfra :p

Man vasker sin veranda. en gang i året, på våren før man tar den i bruk

Om man gidder...

Her tror jeg at jeg satser på at naturen gjør det for oss, en meget regnfull liten storm herjer utenfor vinduene våre.

Den i tre på andre siden av huset må vi vaske da. Koste. Olje eller beise eller hva nå enn som er gjort med den. Det trengs. Den store i mur.... kunne vært malt så den ikke avga så mye støv, men da må den jo også vaskes mer regelmessig.

Jahh... som sagt er det regn og vind i dag, så jeg gjør ikke noe nå i alle fall.

Trivelig type. Han kunne jo gitt en heads up frem til d blir fikset da..

Jepp.. Men han lever sitt eget skitne kriminelle liv der oppe..så han får vel bare styre på. Folk har klaga på han til styret pga ulike ting i flere år, men det skjer aldri noe. :o

Vi vasker terassen stort sett flere ganger i året ;)
Man kan jo ikk enekte folk å vaske den

Har ikke tenkt å nekte han det, men han kan jo gi beskjed når han vet at det er et problem ;)
Og her er det ikke noen ganger i året, men i uka :p

Flere ganger i uka er unormalt.

Flere ganger i året er innenfor normalen, bare over mitt gidde-nivå, men jeg er sjuske da.

Flere ganger i året er innenfor normalen, bare over mitt gidde-nivå, men jeg er sjuske da.
Unoralt er det nok ikke, naboen vår vasker gårdsplssen sin mintettparganger i uken,vigjørikke det;)
Han ekstremtnøyepåting,vi er ikke det

Unoralt er det nok ikke, naboen vår vasker gårdsplssen sin mintettparganger i uken,vigjørikke det;)
Et par ganger i uken!!!
Det var da veldig, da..

Haha :p
Ja, synes det er litt i meste laget med han der oppe..på mange måter :p
For ikke å snakke om når han støvsuger kl3 på natta.. :p

En KLISS vår gutt er plassert i badekaret.

Den like våte faren.... sitter visst badevakt. HAr tatt av seg det våte da.

Det er en anelse unormalt. Og sløsing av vann, synes jeg, av et rent miljøhensyn

Så hvis jeg hander klær for 7000 så mister jeg klær for den siste tusenlappen?
Så utrolig kjipt i grunn, 6000 er jo ikke mye om man drar på shoppingtu
Ja det stemmer:)
Du får et forelegg og mister varer for 1000,-

Back
Topp