Ikke som middagKnekkebrød er godt det!;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke som middagKnekkebrød er godt det!;D
Det er imponerendeTakk takkdet var verdt det
![]()
Det er imponerende
Hva gjorde du for å klare det??
Skal du feire 17.mai på Skodje?Gleder meh til mai![]()
Det er koselig jaaJeg ogsåElsker 17.mai!
Pleier reise til byen vi, eller der jeg er ifraSkal du feire 17.mai på Skodje?![]()
Regner med det blir byen i år for å se toget, også til spjelkavika etter detPleier reise til byen vi, eller der jeg er ifrakjenner ikke _sā_ mange på skodje :/
Enn du?
Hvorfor spjelkavika?Regner med det blir byen i år for å se toget, også til spjelkavika etter det![]()
Har ikke sykkel.Da kan du sykle og hente skoene da![]()
StrålendeGikk på et roedekurs først, så begynte jeg å treneog var bare mer bevisst på hva jeg spiste
![]()
Neida, bare til LangevågenMå du langt da?
Gikk på skole der og lillesøster går der nå, så familien har alltid feiret der etter byenHvorfor spjelkavika?![]()
Jeg skal ikke sykle til jobben.Håper skoene passer
Sprekt å være med på sykle til jobben!jeg har heldigvis for lang vei til jobb
hihi..
Det er kjedeligOh..imorgen skal jeg til legen å ta sånn glukosebelastningstest-ting![]()
Kjedig vei dit, føles lenger enn det er synes jeg. Akkurat som veien til Søvika. Grytastranda føles evig lang!Neida, bare til Langevågen
Derfor ryker jeg rett inn hver gang. Risikogruppe 1. Mor med diabetesJepp, så om du ikke har høy bmi eller noen i familien har historie med diabetes så er det nok ikke nødvendig![]()
Strålendedet er viljestyrke!!
Jeg har innbilt meg du var fra HessaGikk på skole der og lillesøster går der nå, så familien har alltid feiret der etter byen![]()
Det er kjedelig