Hihi....SØPPEL!!!
Er utrolig vanskelig å få seg til å kaste mye også![]()
Ja, er det... Det værste er jo at jeg har et slags system i all driten og
Og kaster jeg for mye, ødelegger jeg systemet. Da må jeg ommøblere på hele permen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi....SØPPEL!!!
Er utrolig vanskelig å få seg til å kaste mye også![]()
Nei, bare analysearbeid idag![]()
Lukter fremdeles baby da
Herlig alder!!
Godt det ikke bare er meg
Men tror ikke jeg trenger hver lønningslapp mellom 2004 og 2008... Makuleeeeere!![]()
Haha..du er like "skadet" som meg!Ja, er det... Det værste er jo at jeg har et slags system i all driten og
Og kaster jeg for mye, ødelegger jeg systemet. Da må jeg ommøblere på hele permen*tvangstanker*
![]()
Adrenalin big time!!Hvordan er d egentlig å "fakke" smuglere?![]()
Hahaha! DA er d en stund siden du gikk igjennom papirene dine tror jeg![]()
Haha..du er like "skadet" som meg!
Må ha system!!
Bra spørsmål. Jeg har lurt lenge men ikke turt spørreHvordan er d egentlig å "fakke" smuglere?![]()
Så herligJa, nå har han fått egen vilje gitt.. Og er begynt å bevege seg litt rundt. Skal bli gang hos henne nå![]()
Jeg også!!Haha, tvilling!
Jeg er avhengig av system..og lister!
Skriver ei liste for alt![]()
Bare å spørre, detBra spørsmål. Jeg har lurt lenge men ikke turt spørre![]()
Lykke til med detOh..imorgen skal jeg til legen å ta sånn glukosebelastningstest-ting![]()
Hører mange har syns det var pyton. Jeg brydde meg ikke om det. Det kjipe var og sitte rolig i 2 timer etterpåOh..imorgen skal jeg til legen å ta sånn glukosebelastningstest-ting![]()
Lykke til med det
Kan ikke huske jeg har tatt det?!
Hører mange har syns det var pyton. Jeg brydde meg ikke om det. Det kjipe var og sitte rolig i 2 timer etterpå![]()