Skravletråd :)

Usj, jeg må ut og kjøre.

Impulsivt kjøpte jeg et par bunadssko som muligens er for store til min datter på Facebook i dag. Så nå må jeg avsted og kjøpe dem. Jeg som bare vil ligge på sofaen og se tv, men skal jobbe, og burde trene, påmeldt "sykle til jobben" som jeg er...

Usj, jeg må ut og kjøre.

Impulsivt kjøpte jeg et par bunadssko som muligens er for store til min datter på Facebook i dag. Så nå må jeg avsted og kjøpe dem. Jeg som bare vil ligge på sofaen og se tv, men skal jobbe, og burde trene, påmeldt "sykle til jobben" som jeg er...
Da kan du sykle og hente skoene da:)

Usj, jeg må ut og kjøre.

Må du langt da?

Fy fader så mye papirer man sparer på!!
Har rydda i en perm i over en time nå.. Og har funnet beviset mitt for øvelseskjøring, min første ever lønningslapp, skatteoppgjør for 10år tilbake i tid og vitnemål fra videregående :o blandt ymse annet..
Djises, tror det er på tide med en makuleringsmaskin :o
Hehe...kjekt å ha:p
Er en slik samler jeg også;)

Usj, jeg må ut og kjøre.

Håper skoene passer:)
Sprekt å være med på sykle til jobben!:D jeg har heldigvis for lang vei til jobb:cool: hihi..

Back
Topp