Å ja...Nei, er ikke alle som må
Er for å sjekke ang svangerskapsdiabetes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja...Nei, er ikke alle som må
Er for å sjekke ang svangerskapsdiabetes.
Det var lurt. Se og Hør fra 2003 er liksom ikke helt kult i to timerJepp..har kjøpt meg ny bok, så jeg er forberedt![]()
Å ja...derfor jeg ikke har tatt da.
Har ikke noen av deleneJepp, så om du ikke har høy bmi eller noen i familien har historie med diabetes så er det nok ikke nødvendig![]()
Det var lurt. Se og Hør fra 2003 er liksom ikke helt kult i to timer![]()
Har ikke noen av delene![]()
Enig! Og så bruker jeg albuen på dørhåndtaket. Føler meg skikkelig psyco, men men.Haha nei.. Rører aldri bladene på legekontoret jeg. Har fått for meg at de er fulle av smitte![]()
Det var jo ikke mye?!Jeg har litt høy bmi visst, er eneste grunnen
Er sånn 0,7 over grensa de bruker..så var ikke mye om å gjøre![]()
Enig! Og så bruker jeg albuen på dørhåndtaket. Føler meg skikkelig psyco, men men.
Men jeg føler jeg blir syk av å sitte på ventekontor. Alle som hoster og nyser og harker og alt![]()
Det var jo ikke mye?!
Greit å være på sikre siden da![]()
Nå har jeg kasta solkremen til guttungen så da blir det finvær, så du får sette deg utaforJa, er jo ingen plasser med mer sykdom enn der. Og der skal jeg sitte i to timer og bli hosta pågaaad..
Nå har jeg kasta solkremen til guttungen så da blir det finvær, så du får sette deg utafor![]()
Men utafor går nok braHahavi får se.. Må jo sitte helt i ro, så får vel ikke gå noe sted
![]()
Ja, det er tross alt bare aprilVi får inntil ti grader, men med vind som er kald. Max
Det er da bare april
Wow, 40kg!!!Nei, er ikke mye
Men har gått ned 40kg iløpet av noen år, så har hatt ganske mye høyere førså er nok bare for å være på den sikre siden ja
![]()
Knekkebrød hørtes trist ut duEldste var hos farmor og spiste middag idag, gubben jobber, jeg hadde glemt å kjøpe noe, så det ble knekkebrød til middag. Er ikke spesielt fysen på noe digg nå![]()
Gleder meh til maiJa, det er tross alt bare aprilbare vent til mai
![]()
Knekkebrød er godt det!;DKnekkebrød hørtes trist ut du![]()
Jeg ogsåGleder meh til mai![]()