Haha! Beste unnskyldningeneJeg orker ikke å lage for ofte. 1 blir tjukk. 2. Er så mye oppvask![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Beste unnskyldningeneJeg orker ikke å lage for ofte. 1 blir tjukk. 2. Er så mye oppvask![]()
Sier ja takk til begge deler jegEr ikke så glad i oreokjeks, men kaka tar jeg gjerne![]()
Greit å sette seg noen kvoter for dagen, ellers hadde det gått over stokk og styr![]()
Nammenam! Med is og sjokoladesaus til![]()
Jeg orker ikke å lage for ofte. 1 blir tjukk. 2. Er så mye oppvask![]()
HeheTrue.. Kanskje derfor jeg var tjukkere førhaha
Hehejeg er født med en dessert og sjokkismage og til vanlig mat
jeg og kua
![]()
Ja, da er det greit å holde seg i tøyleneSier ja takk til begge deler jeg![]()
Ja.... Spesielt når man har en i magen man må ta hensyn til![]()
Veldig fristendeÅååh, fristende!
Ja, det er veldig santHahahadet er sant da
![]()
Veldig fristendeogså med en god kopp kakao til!
Det samme er jegHehejeg er født med en dessert og sjokkismage og til vanlig mat
jeg og kua
![]()
Det kan du faktiskÅ, herregud.. Kan jeg få med krem?![]()
Ja vi har det, har gått helt fintNoen her som har sånn halv høy seng til unga? Eldste fikk det på nytt rom når han ble storebror før jul, men har ikke ville tatt i bruk rommet til annet enn leking. Men i kveld var han klar for å sove i ny seng og nå begynner jeg å tenke hva om han faller ut....??
Er jo kant bortover men allikevel.
Det samme er jegkan spise meg mett på mat, men fortsatt ha plass til masse kaker og dessert.
Nei, det skal vel litt tilHan er 4,5. Men han ligger urolig tror jeg, for kan finne han i andre enden på morgningen.... Ja er kant midt på og han kan da ikke gli ned sklia....!??
Haha...samme tenkte jegMå dere skravle i to tråder da...