Skravletråd :)

Så hyggelig med barselmøte :) Stas å møte andre i samme situasjon.

Så fin pinjata han valgte ;) Blir nok stas å knerte den!
Den å var jo kjempekul da !
Så bra du er fornøyd med barselgruppen:D veldig koselig å være med i en sånn gruppe!!

Jeg vet den pinjataen er av Hawaisk design, men den får meg bare til å tenke på "Face of Boe" (Dr. Who), men enig i at den var kul :)

Gleder meg til å bli bedre kjent meg barselgruppen, ja

Rart med det.
Kommer alt for sent hjem med en baby som akkurat har våknet og er uthungret med stor bleie, to barn som er i 110 etter å ha fått lov til å spise på McDonalds og er overtrøtte hvor den ene må gjøre lekser og mannen må haste avgårde i et møte....

Så hvorfor gikk leggingen mye raskere, og lettere enn vanlig?
Det som så ut som om det skulle bli en mareritt kveld, er bare blitt koselig :)

Rart med det.
Kommer alt for sent hjem med en baby som akkurat har våknet og er uthungret med stor bleie, to barn som er i 110 etter å ha fått lov til å spise på McDonalds og er overtrøtte hvor den ene må gjøre lekser og mannen må haste avgårde i et møte....

Så hyggelig å bli positivt overrasket:D

Rart med det.

Så bra :) er veldig deilig når man er innstilt på det verste, men blir positivt overrasket :)

Back
Topp