HihiPappaen har kjøpt babyklær i dag![]()
hormonella fikk selvsagt tårer i øynene. Er så deilig at han shopper litt og, og at han er så glad for å få en sønn
han kjøpte en kjole til jentungen og da
Vis vedlegget 112776
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiPappaen har kjøpt babyklær i dag![]()
hormonella fikk selvsagt tårer i øynene. Er så deilig at han shopper litt og, og at han er så glad for å få en sønn
Vis vedlegget 112776
Pappaen har kjøpt babyklær i dag![]()
Vis vedlegget 112776
Har fått null hvile! Hun har hengt på puppen i hele dag. Bare hyla når hun ikke har fått.. Har lagt meg litt nå da, håper jeg får sovna litt.
Huffda! Ikke greit når det er sånn. Håper du får litt hvile snartHar fått null hvile! Hun har hengt på puppen i hele dag. Bare hyla når hun ikke har fått.. Har lagt meg litt nå da, håper jeg får sovna litt.
Wræl. Nabo vegg i vegg med HØY musikk og dårlig musikksmak. Vil ha enebolig! Blir SPRØ!
Savner ikke det der, nei. Sinnsykt irriterende!Wræl. Nabo vegg i vegg med HØY musikk og dårlig musikksmak. Vil ha enebolig! Blir SPRØ!
På tideDa var gubben våkna![]()
Så slitsomtHar fått null hvile! Hun har hengt på puppen i hele dag. Bare hyla når hun ikke har fått.. Har lagt meg litt nå da, håper jeg får sovna litt.
Hihitydelig stolt pappa, ja.
JaÅåå, så koselig!![]()
Er noe med pappaer og sønnene deresJaveldig koselig
![]()
Så hyggelig med barselmøteVar og traff barselgruppen min før i dag.
Syns den ved første møte virker veldig bra
Trodde første møte på helsestasjonen skulle vare en time, det varte over to så fikk litt tidsklemme når det gjaldt å dra til byen for å kjøpe pinjata. Det ble løst med å stikke innom skolen og hente gutten og ta han med slik at vi slapp og stresse med å nå SFO.
De hadde ikke flere drage pinjataer igjen, men gutten valgte denne
![]()
Nå gjelder det bare å få fylt den med småleker og godteri![]()
Da sparte du de pengaVi skulle ha middag, og gå på kjøpesenter.. Helt til begge sovna![]()
Æsj, slitsomt!!Wræl. Nabo vegg i vegg med HØY musikk og dårlig musikksmak. Vil ha enebolig! Blir SPRØ!
Hehe..bra de får prøvd seg littIngen spennende planerer på besøk hos mamma og pappa, og de jobber iherdig med å få en overtrøtt lillegutt til å duppe av
![]()
Så herlig daPappaen har kjøpt babyklær i dag![]()
Vis vedlegget 112776
Hva slagsmusikk?Wræl. Nabo vegg i vegg med HØY musikk og dårlig musikksmak. Vil ha enebolig! Blir SPRØ!
Kule klær,flink pappaPappaen har kjøpt babyklær i dag![]()
Vis vedlegget 112776
Ja, er fint detHehe..bra de får prøvd seg litt
Fått tak i bilen da?