Så fikk mor og sønn kost seg på café i dag ogsåluksus-permisjon altså!
Så trivelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fikk mor og sønn kost seg på café i dag ogsåluksus-permisjon altså!
Så koselig, da![]()
Viktig å kose seg litt mens man kanSå trivelig![]()
Deilig, hvilken cafe var dere på?Så fikk mor og sønn kost seg på café i dag ogsåluksus-permisjon altså!
Så koseligSå fikk mor og sønn kost seg på café i dag ogsåluksus-permisjon altså!
Var på fru hagenDeilig, hvilken cafe var dere på?
4 mndSå koselighvor gammel er han?
![]()
Har ikke det til mineNoen her som har sånn halv høy seng til unga? Eldste fikk det på nytt rom når han ble storebror før jul, men har ikke ville tatt i bruk rommet til annet enn leking. Men i kveld var han klar for å sove i ny seng og nå begynner jeg å tenke hva om han faller ut....??
Er jo kant bortover men allikevel.
ååh4 mndMor fikk seg kake og han fikk pupp og lov til å kikke på alle de rare menneskene
Daimkake er godt! Oreokake er best, i hvertfall på caféååhkake!! Har daimkake i fryseren.. Den får vel ligge hvertfall en kveld til
koselig med cafetur da
![]()
Oreo er definitivt bestDaimkake er godt! Oreokake er best, i hvertfall på caféMå du vente til fredagen?
Daimkake er godt! Oreokake er best, i hvertfall på caféMå du vente til fredagen?
Oreo er definitivt bestmå lage det snart! Har nettopp spist noen sure godteri belter
det får holde for i dag
![]()
Han er 4,5. Men han ligger urolig tror jeg, for kan finne han i andre enden på morgningen.... Ja er kant midt på og han kan da ikke gli ned sklia....!??Har ikke det til mine
Hvor gammel er han da? Vil jo tro det går fint siden det er kanter![]()
Jaaa! Bare et sinnsykt styr å lage sjælOreokake er sinnsykt godt!![]()
Jaaa! Bare et sinnsykt styr å lage sjæl![]()
Er ikke så glad i oreokjeks, men kaka tar jeg gjerneOreo er definitivt bestmå lage det snart! Har nettopp spist noen sure godteri belter
det får holde for i dag
![]()
Nammenam! Med is og sjokoladesaus tilÅåh, enig... Oreokake!!![]()
Jeg orker ikke å lage for ofte. 1 blir tjukk. 2. Er så mye oppvaskJa, litt... Laga det ofte før. Men nå er det lenge siden![]()