Yes,slapp å hente barne tmitt, mannen gjorde det, så jeg gikktil naboenjegAllerede??
Må legge tre barn først jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes,slapp å hente barne tmitt, mannen gjorde det, så jeg gikktil naboenjegAllerede??
Må legge tre barn først jeg![]()
Den å var jo kjempekul da !Var og traff barselgruppen min før i dag.
Syns den ved første møte virker veldig bra
Trodde første møte på helsestasjonen skulle vare en time, det varte over to så fikk litt tidsklemme når det gjaldt å dra til byen for å kjøpe pinjata. Det ble løst med å stikke innom skolen og hente gutten og ta han med slik at vi slapp og stresse med å nå SFO.
De hadde ikke flere drage pinjataer igjen, men gutten valgte denne
![]()
Nå gjelder det bare å få fylt den med småleker og godteri![]()
Så bra du er fornøyd med barselgruppenVar og traff barselgruppen min før i dag.
Syns den ved første møte virker veldig bra
Trodde første møte på helsestasjonen skulle vare en time, det varte over to så fikk litt tidsklemme når det gjaldt å dra til byen for å kjøpe pinjata. Det ble løst med å stikke innom skolen og hente gutten og ta han med slik at vi slapp og stresse med å nå SFO.
De hadde ikke flere drage pinjataer igjen, men gutten valgte denne
![]()
Nå gjelder det bare å få fylt den med småleker og godteri![]()
Hurra, hvordan fikk du til det!?Ja, er fint det![]()
Bilen er tilbake der den skal væreog friskere enn noen sinne! Og det beste; det kostet meg ikke ei krone
![]()
Den naboen, den naboenYes,slapp å hente barne tmitt, mannen gjorde det, så jeg gikktil naboenjeg![]()
Hva kjøpte dere da??Nja..ble en liten tur likevel![]()
Jepp, garantisakHurra, hvordan fikk du til det!?garantisak??
Er den aller beste naboenDen naboen, den naboen![]()
Åå det må være deiligJepp, garantisak12.000 kroner spart!
Hva kjøpte dere da??![]()
Det syns jeg ogKule klær,flink pappa
Det drømmer samboeren om!Er noe med pappaer og sønnene deresMannen har allerede begynt å hamstre Lego.
Det drømmer samboeren om!
Rett etter ul sa han at det var trist at det er 4 år til ungen kan gå på skøyter..![]()
Det var jo fornuftige ting daUhm...gubben fant nye skohaha
Jeg fant sånne vakuumposer til å stæsje bort klær i.. Har vokst utav de nå jo![]()
Det var jo fornuftige ting da![]()
Hihi...da blir det litt mer shopping tipper jegJada, får spare det andre til neste uke![]()
Flytter dere? Eller nsaboen?Æsj, slitsomt!!
Sånn hadde vi det da eldste var 0-1 år...bånn gass på anlegget hele tiden![]()