Skravletråd :)

Da er den jo eldgammal:p hehe
Det kommer egentlig litt an på maskinen.
Når denne ble kjøpt ble den kjøpt med større batteri, mer internt minne enn normalen, bedre skjermkort og så videre for at det skulle holde lenger, men begynner å bli litt treg nå

Var ikke det jeg mente.
Mente at det ikke er anbefalt å slette fra server når man laster ned e-posten.
Ligger e-posten på server i tillegg til på maskinen vil serveren fungere som en slags type backup for maskinen

Joda, skjønte det. Men slik jeg forstod på kengu så er de lastet ned på pc, og hun kan ikke flytte de til en ekstern harddisk. Var det jeg syntes hørtes litt rart ut

jeg synes det er sinnsykt mye kast og bruk mentalitet her i landet, det gjelder spesielt elektriske ting.
Synd det er sånn.

Helt enig med deg. Hadde nok hatt den gamle min enda om det ikke hadde vært for en fucked opp harddisk. Fikk ny på reklamasjon, så sånn sett så har jeg fortsatt den samme;)

Hei hei!

Da har vi vært på farten og er nå hjemme igjen. Ligger som slakt på sofaen begge to. Blir jo sliten :p

I morgen blir d F&F7 på babykino :)

Helt enig med deg. Hadde nok hatt den gamle min enda om det ikke hadde vært for en fucked opp harddisk. Fikk ny på reklamasjon, så sånn sett så har jeg fortsatt den samme;)
Jeg har hatt min i ett år . men den skal nok vare mer enn det..Kjøper ikke ny før jeg må

Jeg har hatt min i ett år . men den skal nok vare mer enn det..Kjøper ikke ny før jeg må

Gjør ikke det jeg har jeg heller. Har hatt min i rundt 2 år nå, etter jeg fikk ny fra elkjøp. Er fortsatt fornøyd med den.
Mannen sin tror jeg er rundt 5 år. Han kjøpte den før vi ble sammen vet jeg

Back
Topp