Det kommer egentlig litt an på maskinen.Da er den jo eldgammalhehe
Når denne ble kjøpt ble den kjøpt med større batteri, mer internt minne enn normalen, bedre skjermkort og så videre for at det skulle holde lenger, men begynner å bli litt treg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer egentlig litt an på maskinen.Da er den jo eldgammalhehe
Ok, lykke tilHadde bare 2, men alt har gått veldig fort. Så hun trudde i natt eller i morra
Var ikke det jeg mente.
Mente at det ikke er anbefalt å slette fra server når man laster ned e-posten.
Ligger e-posten på server i tillegg til på maskinen vil serveren fungere som en slags type backup for maskinen
Eldgammel når den er 3 år?
jeg synes det er sinnsykt mye kast og bruk mentalitet her i landet, det gjelder spesielt elektriske ting.I forhold til hvordan de legger opp med salg osv så. Ikke min mening![]()
Spesielt mobiltelefoner...jeg synes det er sinnsykt mye kast og bruk mentalitet her i landet, det gjelder spesielt elektriske ting.
Synd det er sånn.
Ja de også dessverre.Spesielt mobiltelefoner...
Kjøpte du det først inn nå som du er gravid?Varmeflaske var smart innkjøp merker jeg
Problemet med denne elektronikken er at produksjonen er ikke så veldig bra for miljøet, og er p listen over høyrisiko produkter når det kommer til uetisk produksjonJa de også dessverre.
JaKjøpte du det først inn nå som du er gravid?
Bruker det ofte på magen nå jeg har mensen også, jeg..
jeg synes det er sinnsykt mye kast og bruk mentalitet her i landet, det gjelder spesielt elektriske ting.
Synd det er sånn.
Velkommen hjemHei hei!
Da har vi vært på farten og er nå hjemme igjen. Ligger som slakt på sofaen begge to. Blir jo sliten
I morgen blir d F&F7 på babykino![]()
Velkommen hjem
Artig med babykino da!
Skulle gjerne sett den selvTakk takk! Jeg gleder meg skikkelig! Får håpe lillesøster syns d er ok![]()
Jeg har hatt min i ett år . men den skal nok vare mer enn det..Kjøper ikke ny før jeg måHelt enig med deg. Hadde nok hatt den gamle min enda om det ikke hadde vært for en fucked opp harddisk. Fikk ny på reklamasjon, så sånn sett så har jeg fortsatt den samme![]()
Babykino er gøy, vi var også på detHei hei!
Da har vi vært på farten og er nå hjemme igjen. Ligger som slakt på sofaen begge to. Blir jo sliten
I morgen blir d F&F7 på babykino![]()
Jeg har hatt min i ett år . men den skal nok vare mer enn det..Kjøper ikke ny før jeg må