Ikke snakk.For en herlig tidGleder meg til jeg har fått ut lillebror, jeg er helt klart en som foretrekker spebarnstiden myyyye mer enn svangerskap
![]()
Jeg hater, hater, HATER å gå gravid.
Har ALDRI likt det.
Men barn derimot... De ELSKER jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke snakk.For en herlig tidGleder meg til jeg har fått ut lillebror, jeg er helt klart en som foretrekker spebarnstiden myyyye mer enn svangerskap
![]()
Har egentlig vært ganske stille i hele dag..
Nei det var veldig stille i dag. Hva driver alle sammen med da?
Vet ikkeVeldig dødt her![]()
Ikke snakk.
Har ALDRI likt det.
Vi skal på Jessheim. Du?Ikke samme kino vel?![]()
Spør om det er det jaVi er vel ikke kule nok da![]()
Har bada en på 4 år i badekaret mens han på 4 mnd hadde jeg i balja oppå do ved siden av. Fikk pysj på begge. Ammet han lille i sofaen mens jeg leste for han eldste.Nei det var veldig stille i dag. Hva driver alle sammen med da?
Jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt han minste inn igjen jeg, for det var mye lettere daIkke snakk.
Har ALDRI likt det.
Oj, snakk om multitasking!Har bada en på 4 år i badekaret mens han på 4 mnd hadde jeg i balja oppå do ved siden av. Fikk pysj på begge. Ammet han lille i sofaen mens jeg leste for han eldste.
Det var en prøvelse så nå er jeg helt ferdig!
Det var det jeg sa etter frøkna ogJeg og, klarer virkelig ikke å nyte det.. men men termin u juli og det blir ikke flere haha
Kanskje de unngår oss?!Vet ikkeen annen plass
![]()
Haha...det har jeg tenkt mange ganger med mine ogsåJeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt han minste inn igjen jeg, for det var mye lettere da![]()
I know!Oj, snakk om multitasking!
Oj, flink du ErI know!
Men det værste er at det gikk faktisk bedre å gjøre det på egenhånd enn å ha gubben flyende rundt å vime![]()
Spør om det er det ja![]()
Har bada en på 4 år i badekaret mens han på 4 mnd hadde jeg i balja oppå do ved siden av. Fikk pysj på begge. Ammet han lille i sofaen mens jeg leste for han eldste.
Det var en prøvelse så nå er jeg helt ferdig!
Jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt han minste inn igjen jeg, for det var mye lettere da![]()
Det var det jeg sa etter frøkna og![]()
Vi får gjøre detJaja vi får underholde oss selv da hehe![]()
Denne her er ingen glippJa det sa jeg og, men en liten glipp før jeg fikk satt inn spiral forandret på de planene hehe men men nå er det virkelig stopp![]()