Skravletråd :)

Ahhh, så grusomt :P

Ja det er helt forferdelig, sliter med den 9 min lange turen til jobb også :P nei skal jaggu bli godt å bli ferdig kjenner jeg. Og heldigvis bare 3 mnd igjen for min del :)

Mye igjen av bussturen eller?

Ja det er helt forferdelig, sliter med den 9 min lange turen til jobb også :p nei skal jaggu bli godt å bli ferdig kjenner jeg. Og heldigvis bare 3 mnd igjen for min del :)

Mye igjen av bussturen eller?
Nei, nå prøver jeg å gå i trappene. Men det går heller dårlig :P Tar heisen isteden.

Netflix egentlig, og får tips av andre. Det er masse bra å se på for sånne smånerder som meg. Hva liker du å se på? :)

Jeg vet ikke helt..

Liker ikke zombier og skrekk og gru. Ikke superskumle serier. Jeg er lettskremt for jeg lever meg så veldig inn i ting :p

Må til det også, må ha alt i orden ;)

Ja det er helt sant :) kjenner jeg er klar for en siste rest shopping av ting jeg trenger til lille i magen jeg da. Men greit å vente til jeg har fått alt jeg skal få arve og låne i hus og penger på konto først hehe :P

Hehe er nok en stund til det skjer tror jeg.

Ja jeg er redd for det, så da får jeg heller fortsette å kikke i nettbutikker. Da legger jeg alt jeg har lyst på i handlekurven går til kassa og ser summen, så tenker jeg "jaggu godt jeg ikke skal betale det der" og så går jeg ut av hele siden haha :P

Ja jeg er redd for det, så da får jeg heller fortsette å kikke i nettbutikker. Da legger jeg alt jeg har lyst på i handlekurven går til kassa og ser summen, så tenker jeg "jaggu godt jeg ikke skal betale det der" og så går jeg ut av hele siden haha :p
Hahaha du er rar altså ,)

Back
Topp