Ahhh, så grusomt![]()
Ja det er helt forferdelig, sliter med den 9 min lange turen til jobb også
Mye igjen av bussturen eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahhh, så grusomt![]()
God morgen
Jeg skal ukeshandle i dag + på sportsbutikken og kjøpe shorts, strømper,oovertressdress + leggskinn
Nei, nå prøver jeg å gå i trappene. Men det går heller dårligJa det er helt forferdelig, sliter med den 9 min lange turen til jobb ogsånei skal jaggu bli godt å bli ferdig kjenner jeg. Og heldigvis bare 3 mnd igjen for min del
Mye igjen av bussturen eller?
Nei, nå prøver jeg å gå i trappene. Men det går heller dårligTar heisen isteden.
Må til det også, må ha alt i ordenGod morgen
Bare shopping planer på deg i dag eller? Hehe
Netflix egentlig, og får tips av andre. Det er masse bra å se på for sånne smånerder som meg. Hva liker du å se på?![]()
Må til det også, må ha alt i orden![]()
Penger på konto er lurt ja.Ja det er helt santkjenner jeg er klar for en siste rest shopping av ting jeg trenger til lille i magen jeg da. Men greit å vente til jeg har fått alt jeg skal få arve og låne i hus og penger på konto først hehe
![]()
Penger på konto er lurt ja.
Det er det, med mindre de starter å ta monopolpenger i butikkene![]()
DET hadde vært noe d!!![]()
Hehe er nok en stund til det skjer tror jeg.Det er det, med mindre de starter å ta monopolpenger i butikkene![]()
Hehe er nok en stund til det skjer tror jeg.
alt så bra ut med huleboeren![]()
Hahaha du er rar altså ,)Ja jeg er redd for det, så da får jeg heller fortsette å kikke i nettbutikker. Da legger jeg alt jeg har lyst på i handlekurven går til kassa og ser summen, så tenker jeg "jaggu godt jeg ikke skal betale det der" og så går jeg ut av hele siden haha![]()
Så bra, godt når alt er braalt så bra ut med huleboeren![]()
Hahaha du er rar altså ,)
aldri hørt noen som gjør sånn før men om det hjelper så værsgodHaha jeg veit, men pleier å hjelpe når jeg har lyst på ting og ikke har penger til å kjøpe det![]()