Skravletråd :)

Da fortjener du nok den kjeften altså :P Han kjenner deg nok godt! Ja, det er absolutt det beste å ha et godt forhold til jordmor eller lege.

Jeg gjør nok helt sikkert det, men ikke alltid det passer meg å være syk/skadet :P

Da må du nok høre litt på legen og litt på deg selv, kanskje? :P

Ja det er nok helt klart jeg som må høre litt på legen :P jeg er alt for dårlig til det og har kranglet meg vekk fra flere sykemeldinger :P

God morgen :) håper alle får en fin mandag ! Dette er starten på en bra uke trur jeg :)

Planer for dagen ? :)

Jobb.

Legekontoret med en urinprøve for jentungen først. Håpe å få snakke med noen der. Så sent på jobb. Stresse.

Hjem. Guttungen vil på frivillig fotballtrening , mannen som pleier følge trenger akutt nye sommerdekk på bilen sin, og jobber ellers egentlig litt for mye til å rekke noen av delene.

Huset står halvt på hodet, og jentungen har altså fortsatt av-og-på-feber siden skjærtorsdag, men kortere og kortere perioder med feber da. Det går vel over snart

Jobb.

Legekontoret med en urinprøve for jentungen først. Håpe å få snakke med noen der. Så sent på jobb. Stresse.

Hjem. Guttungen vil på frivillig fotballtrening , mannen som pleier følge trenger akutt nye sommerdekk på bilen sin, og jobber ellers egentlig litt for mye til å rekke noen av delene.

Huset står halvt på hodet, og jentungen har altså fortsatt av-og-på-feber siden skjærtorsdag, men kortere og kortere perioder med feber da. Det går vel over snart
Hørtes ikke gøy ut :(

Back
Topp