Da fortjener du nok den kjeften altsåHan kjenner deg nok godt! Ja, det er absolutt det beste å ha et godt forhold til jordmor eller lege.
Jeg gjør nok helt sikkert det, men ikke alltid det passer meg å være syk/skadet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fortjener du nok den kjeften altsåHan kjenner deg nok godt! Ja, det er absolutt det beste å ha et godt forhold til jordmor eller lege.
Det passer sjeldent å være syk eller skadet altsåJeg gjør nok helt sikkert det, men ikke alltid det passer meg å være syk/skadet![]()
Det passer sjeldent å være syk eller skadet altså![]()
Da må du nok høre litt på legen og litt på deg selv, kanskje?Jeg vetog det er vel derfor meg og legen er uenig i om jeg skal på jobb eller ikke haha
![]()
Da må du nok høre litt på legen og litt på deg selv, kanskje?![]()
Da er det vel på tide å høre altsåJa det er nok helt klart jeg som må høre litt på legenjeg er alt for dårlig til det og har kranglet meg vekk fra flere sykemeldinger
![]()
Jeg finner så mye bra å se på for tiden![]()
Netflix egentlig, og får tips av andre. Det er masse bra å se på for sånne smånerder som meg. Hva liker du å se på?Hvor, og hva da?
Da er det vel på tide å høre altså![]()
Nei, jeg ga opp søvnenJa det er nok det
Fikk du aldri sove du eller?
Hørtes ikke gøy utJobb.
Legekontoret med en urinprøve for jentungen først. Håpe å få snakke med noen der. Så sent på jobb. Stresse.
Hjem. Guttungen vil på frivillig fotballtrening , mannen som pleier følge trenger akutt nye sommerdekk på bilen sin, og jobber ellers egentlig litt for mye til å rekke noen av delene.
Huset står halvt på hodet, og jentungen har altså fortsatt av-og-på-feber siden skjærtorsdag, men kortere og kortere perioder med feber da. Det går vel over snart
Så kjedeligNei, jeg ga opp søvnen![]()
Jepp.. Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Hadde tenkt til å handle men jeg er så kvalmSå kjedelig![]()
Dagen har så vidt begynt DaJepp.. Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Hadde tenkt til å handle men jeg er så kvalm![]()
Det er sant. Kan hende jeg får et par timer på øyet allikevel. Det pleier å hjelpe litt på hyperemsisen min egentlig.Dagen har så vidt begynt Da![]()
Får håpe detDet er sant. Kan hende jeg får et par timer på øyet allikevel. Det pleier å hjelpe litt på hyperemsisen min egentlig.
Hva skal du idag da?
Du kan komme og vaske for meg også. Kan betale deg i kakerFår håpe det
Kone mandaghusvask og matlaging
![]()
Oo høres godt utDu kan komme og vaske for meg også. Kan betale deg i kaker![]()