Skravletråd :)

God morgen damer :) her er himmelen blå og sola skinner :)
Jeg har prøvd å sove etter en natt med lite søvn men nå er jeg ikke lenger trøtt bare sliten og plaget av allergi haha :P

Hva er planen deres i dag da?

Hehe takk for det du :) så når skal du avgårde i dag da?
Hmmm, jeg skal avgårde.. Aldri :p Har bestemt meg for at jeg utsetter det meste til imorgen. Jeg spyr som en gærning så det er nok ikke så lurt å gå på storinnhandling idag føler jeg :p
Ultralyd er om en halvtime!

Hmmm, jeg skal avgårde.. Aldri :p Har bestemt meg for at jeg utsetter det meste til imorgen. Jeg spyr som en gærning så det er nok ikke så lurt å gå på storinnhandling idag føler jeg :p
Ultralyd er om en halvtime!

Haha nei det er greiest å holde seg hjemme da ja. Det er hvertfall noe her å gå på mathandling når man spyr, har gjort det noen ganger de siste mnd og alltid like fristende å plukke med seg mat mens man svelger og svelger for å ikke spy inne i butikken haha :P

Om en halvtime ja, spennende da :) det er jo ikke lenge til :)

Haha nei det er greiest å holde seg hjemme da ja. Det er hvertfall noe her å gå på mathandling når man spyr, har gjort det noen ganger de siste mnd og alltid like fristende å plukke med seg mat mens man svelger og svelger for å ikke spy inne i butikken haha :p

Om en halvtime ja, spennende da :) det er jo ikke lenge til :)
Ja, absolutt. Jeg sitter på bussen nå siden jeg ikke fant nøkkelene til bilen (ikke spør...) og jeg er sikker på at jeg kommer til å spy på mannen foran meg..

Ja, absolutt. Jeg sitter på bussen nå siden jeg ikke fant nøkkelene til bilen (ikke spør...) og jeg er sikker på at jeg kommer til å spy på mannen foran meg..

Haha det er så grusomt det! Husker når jeg skulle på gastroskopi i november og jeg trudde jeg skulle spy ut alle skoleungdommene. Trur vi alle skal være glad for at jeg måtte være fastende for å si det sånn haha viste da ikke at jeg var gravid men var jo 5 uker på vei og blei jo ekstremt bilsyk blant alle de vonde luktene på bussen :P

God morgen
Jeg skal ukeshandle i dag + på sportsbutikken og kjøpe shorts, strømper,oovertressdress + leggskinn

Haha det er så grusomt det! Husker når jeg skulle på gastroskopi i november og jeg trudde jeg skulle spy ut alle skoleungdommene. Trur vi alle skal være glad for at jeg måtte være fastende for å si det sånn haha viste da ikke at jeg var gravid men var jo 5 uker på vei og blei jo ekstremt bilsyk blant alle de vonde luktene på bussen :p
Ahhh, så grusomt :P

Back
Topp