JaJa, du venter og venterGreit å ha litt å gjøre sånn at tiden går fort. Plutselig skjer det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa, du venter og venterGreit å ha litt å gjøre sånn at tiden går fort. Plutselig skjer det
![]()
Kan skjønne detJahar vært hjemme siden januar ! Så er ekstremt kjedelig når du går sånn og sturer
Joooda, du er så flink såTja set får vi nå se på når dagen er over og hva jeg egentlig har fått ut av dagen![]()
Håper jeg ogUff dahåper det retter seg snart
![]()
Joooda, du er så flink så![]()
Ja jeg kjenner at det blir deilig med selskap i heimenKan skjønne detJeg rakk så vidt mine obligatoriske 3 uker, men syns det var mer enn nok
![]()
Vasking herGod morgen damerher er himmelen blå og sola skinner
![]()
Jeg har prøvd å sove etter en natt med lite søvn men nå er jeg ikke lenger trøtt bare sliten og plaget av allergi haha![]()
Hva er planen deres i dag da?
Hmmm, jeg skal avgårde.. AldriHehe takk for det duså når skal du avgårde i dag da?
Det er jo så koseligJa jeg kjenner at det blir deilig med selskap i heimen![]()
Vasking her![]()
Hmmm, jeg skal avgårde.. AldriHar bestemt meg for at jeg utsetter det meste til imorgen. Jeg spyr som en gærning så det er nok ikke så lurt å gå på storinnhandling idag føler jeg
Ultralyd er om en halvtime!
Ja, absolutt. Jeg sitter på bussen nå siden jeg ikke fant nøkkelene til bilen (ikke spør...) og jeg er sikker på at jeg kommer til å spy på mannen foran meg..Haha nei det er greiest å holde seg hjemme da ja. Det er hvertfall noe her å gå på mathandling når man spyr, har gjort det noen ganger de siste mnd og alltid like fristende å plukke med seg mat mens man svelger og svelger for å ikke spy inne i butikken haha
Om en halvtime ja, spennende dadet er jo ikke lenge til
![]()
JaDet er jo så koseligselv om det blir en helt annen hverdag.
Ja, absolutt. Jeg sitter på bussen nå siden jeg ikke fant nøkkelene til bilen (ikke spør...) og jeg er sikker på at jeg kommer til å spy på mannen foran meg..
Du komforsent,både pc og tlf døde..Selvfølgelig er jeg![]()
Ahhh, så grusomtHaha det er så grusomt det! Husker når jeg skulle på gastroskopi i november og jeg trudde jeg skulle spy ut alle skoleungdommene. Trur vi alle skal være glad for at jeg måtte være fastende for å si det sånn haha viste da ikke at jeg var gravid men var jo 5 uker på vei og blei jo ekstremt bilsyk blant alle de vonde luktene på bussen![]()