Skravletråd :)

God morgen alle sammen:)
Har dere sovet godt?
Ja, det har jeg. Om enn ikke helt til nå da, akkurat.

Men jeg sov lenge nok, fikk surfe litt på mobilen før mannen våkna. Og snakket litt med ham etterpå. Din morgen så langt, nå skal vi lage frokost.

nike-mercurial-veloce-fg-fotballsko-barn-gulgronn-2.jpg

Fotballskoene har endret seg litt siden jeg hadde sko ser jeg ;) Kengubarnet er veldi fornøyd da, sliter litt med å finne skopar nr 2 for de han vil ha finnes ikke i hans størrelse.

nike-mercurial-veloce-fg-fotballsko-barn-gulgronn-2.jpg

Fotballskoene har endret seg litt siden jeg hadde sko ser jeg ;) Kengubarnet er veldi fornøyd da, sliter litt med å finne skopar nr 2 for de han vil ha finnes ikke i hans størrelse.
Oi, de var fancy ;) Hadde svarte med en blå stripe på, jeg :P

Jada veldig fancy, viktig med rett merke så her er det bare NIke som gjelder ;)
Jeg hadde noen kjedelige rød jeg.
Haha. Ja, merket er viktig ;) Etter fotball-vm i sommer skulle jo alle ha de som var to forskjellige farger, en rosa og en mintgrønn eller hva det var :P

Kengubarnet ønsker seg noen vannvittig dyre til 2500 , heldigvis er de bare for voksne ;)
Oida! Finnes det virkelig så dyre fotballsko? Flaks de bare er for voksne, da. Han hadde vel vokst ut av dem etter én sesong :)

Du får ta med ei venninne;) eller naboen:P

Ja jeg får se om ikke jeg har ei venninne som vil være med :) trur jeg står over de i nabohuset asså, men hu under meg kunne jeg tatt med om hu noen gang var hjemme haha :P

samboeren sa at det gikk rykter om en utrolig trist slutt, så øynene var blanke da men jeg klarte å holde meg. hadde nok ikke klart det om vi satt hjemme :p

Jeg gren meg gjennom hele filmen jeg hahah, tror det er gravidhormonene som henger igjen :p

Her har mannen dratt på Villmarksmessa, jeg har en sovende baby på fanget, og to tullete jenter ute på trampolina som jeg føler jeg burde fulgt mere med på..

God morgen alle! Her er det strålende vær! Og ingen planer er lagt, super digg:)
Dere?

God dag :)

Her skinner sola og himmelen er blå men det blåser jo helt ekstremt ute! Vi har tenkt oss en tur på biblioteket i dag så da blir det sikkert en tur på lekeplassen og om vi holder ut i vinden.

Deilig å ikke ha noen planer og da :)

Jeg gren meg gjennom hele filmen jeg hahah, tror det er gravidhormonene som henger igjen :p
hehe det kan jo være da ;) men utrolig trist at det ikke blir mer paul walker i filmene :(!! syns broren kunne spilt videre jeg, så ingen forskjell selv om broren har spilt halve filmen :p

Back
Topp