Oisann! Det har vi heldigvis sluppet herDet skal vel detsjølv om eg måtte skrape Vindua tidligare denne veka. Men var ikkje på vegen då
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisann! Det har vi heldigvis sluppet herDet skal vel detsjølv om eg måtte skrape Vindua tidligare denne veka. Men var ikkje på vegen då
![]()
Bare minne deg på ettordsinnlegg ikke er lovTypisk..
Ja, det har jeg. Om enn ikke helt til nå da, akkurat.God morgen alle sammen
Har dere sovet godt?
jaa endelig fått noe blått i hus, så er overlykkeligSå mange herlige ting du har kjøpt![]()
samboeren sa at det gikk rykter om en utrolig trist slutt, så øynene var blanke da men jeg klarte å holde meg. hadde nok ikke klart det om vi satt hjemmeHerregud, jeg gren og gren og gren haha!
Nja, vi har sover godt, men liteGod morgen alle sammen
Har dere sovet godt?
Oi, de var fancy![]()
Fotballskoene har endret seg litt siden jeg hadde sko ser jegKengubarnet er veldi fornøyd da, sliter litt med å finne skopar nr 2 for de han vil ha finnes ikke i hans størrelse.
Jada veldig fancy, viktig med rett merke så her er det bare NIke som gjelderOi, de var fancyHadde svarte med en blå stripe på, jeg
![]()
Haha. Ja, merket er viktigJada veldig fancy, viktig med rett merke så her er det bare NIke som gjelder
Jeg hadde noen kjedelige rød jeg.
Kengubarnet ønsker seg noen vannvittig dyre til 2500 , heldigvis er de bare for voksneHaha. Ja, merket er viktigEtter fotball-vm i sommer skulle jo alle ha de som var to forskjellige farger, en rosa og en mintgrønn eller hva det var
![]()
Oida! Finnes det virkelig så dyre fotballsko? Flaks de bare er for voksne, da. Han hadde vel vokst ut av dem etter én sesongKengubarnet ønsker seg noen vannvittig dyre til 2500 , heldigvis er de bare for voksne![]()
Du får ta med ei venninneeller naboen
![]()
samboeren sa at det gikk rykter om en utrolig trist slutt, så øynene var blanke da men jeg klarte å holde meg. hadde nok ikke klart det om vi satt hjemme![]()
God morgen alle sammen
Har dere sovet godt?
God morgen alle! Her er det strålende vær! Og ingen planer er lagt, super digg
Dere?
hehe det kan jo være daJeg gren meg gjennom hele filmen jeg hahah, tror det er gravidhormonene som henger igjen![]()
God morgen alle sammen
Har dere sovet godt?