Har ikkje hørt om den. Og er litt langt vekk frå Haugesund dessverresampson heter den, er i haugesundvet ikke om de har noen flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikkje hørt om den. Og er litt langt vekk frå Haugesund dessverresampson heter den, er i haugesundvet ikke om de har noen flere?
Det gikk over, men ble det istad når jeg lagde middaghuff ikke bra![]()
huff ja, og nå er det ganske tomt også :/Har ikkje hørt om den. Og er litt langt vekk frå Haugesund dessverre![]()
Haha. Veldig lettvint det dahahaha det hadde jeg gjort også.. Båten til Danmark ligger 40 min fra huset vårt![]()
ah så bra da, typisk at man skal bli dårlig når man lager mat :/Det gikk over, men ble det istad når jeg lagde middag
Det kjem vel andre sjansar seinarehuff ja, og nå er det ganske tomt også :/
Og lukter! Blæhah så bra da, typisk at man skal bli dårlig når man lager mat :/
huff ja, jeg klarer ikke lengre å være i nærheten om vi skal ha kylling til middag feks. da må samboer lage så kan jeg heller komme når det er ferdig.Og lukter! Blæh
Du hadde jamen meg fått med deg mye.ååå er i himmelenen butikk her som skal legge ned, fikk med meg salget litt sent (det startet igår og det hadde vært 1 1/2 times kø!) men fikk med meg samboeren en tur idag etter han var ferdig på jobb. Alt var -50% åååårh jeg skulle bare hatt mer penger -.- blæ!
Skulle bare innom å se, for jeg regnet jo med at alt var utsolgt og borteMen det ble iallefall: ammepute, leketeppe, et strikket teppe, 3 bodyer, 2 laken, 1 sengesett, 2 gode luer i ull siden han kommer i september (håper bare jeg har valgt rett str.er
), 3pk dr. brown´s flasker siden de er så dyre til vanlig så følte jeg ikke jeg kunne bare vente å se an til han kommer
og et bad- og romtermometer (en søt blå blomst <3) 1500 kr
wee
Og nå er det snart på tide å finne senga kjenne jeg![]()
Er så travelthuff ja, jeg klarer ikke lengre å være i nærheten om vi skal ha kylling til middag feks. da må samboer lage så kan jeg heller komme når det er ferdig.![]()
travelt? den skjønte jeg ikke heltEr så travelt![]()
Så mange herlige ting du har kjøptjaaaa seee, åhrr gleder meg sånn til september jeg nå. å begynne å få blått i hus <3 herligVis vedlegget 111918 Vis vedlegget 111919
Gave til tassen din??Fotballmål bestilt
![]()
ååå elsker paul walker, vin diesel og fast and the furious <3 holdt på å begynne å gråte på slutten, og det gjorde jammen meg samboeren ogsåhaha
![]()
Neida, han har kjøpt det selvGave til tassen din??![]()
Det tror jeg ja, han elsker fotball.!Da er d en som kommer til å bli fornøyd!![]()