Titter innom innimellom når gutta er opptattSkal du skravle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom innimellom når gutta er opptattSkal du skravle?
Neida bare i hagenHihimen han skal vel ikke langt avgårde med den?
![]()
Da får du titte på han i vindu daNeida bare i hagen![]()
Jeg titter innom når vi kjørerTitter innom innimellom når gutta er opptatt![]()
Da håper jeg ikke det er du som er sjåførJeg titter innom når vi kjører![]()
Hehe ja må vel detDa får du titte på han i vindu da![]()
Nei ikke megDa håper jeg ikke det er du som er sjåfør
Skal du på Loppis?
Gjort noen varp da??Nei ikke meg
Har vært på to loppis
Kjøtp mye bøker, det ene loppiset ar så dyrt at fy flate..Gjort noen varp da??![]()
Bøker er kjektKjøtp mye bøker, det ene loppiset ar så dyrt at fy flate..
Ja det er det visst, når de skal ha 40 kr pr bok så var det dyrt gitt.Bøker er kjekt
Dyr loppis??? Er det mulig da?!
Det var jo en stiv pris...Ja det er det visst, når de skal ha 40 kr pr bok så var det dyrt gitt.
Poden ville ha 7 bøker men ikk det ikke![]()
Uff...så kjipt daÆsj, trodde bilbutikkene var åpne til kl 16, men de stengte kl 14, så må utsette det![]()
De siste årene har slike "selge-brukt-ting- med-eksperter"-programmer blitt veldig populære på TV.Kjøtp mye bøker, det ene loppiset ar så dyrt at fy flate..
jeg vet, ikke var det kvantumsrabatt hellr. Noe av de skulle de også ha 50 kr for.. Dyreste jeg har vært borti på loppisDet var jo en stiv pris...
Koster jo det samma i bokhandel når det er salg![]()
Tydelig at noen loppis er overpriset hvertall, de samme bøkene kostet 20 kr 5 min lenger borti gata og man fikk kvantumsrabattDe siste årene har slike "selge-brukt-ting- med-eksperter"-programmer blitt veldig populære på TV.
Det har ført til at folk begynner å tro at det de eier er så mye mer verdt enn det de egentlig er og ting blir overpriset på loppis og steder som finn.no dessverre
Vi skal innom VW og Peugeot forhandler og muligens en til, så får vi se hva vi finner.
De eneste kravene vi har er at den skal ha plass til et bakovervendt sete og en beltestol, ikke være for gammel, drivstoff vennlig og litt bagasje plass slik at vi får plass til trillen til frøkna.
Det skal være ekstra bil til den vi har nå slik at jeg får det litt friere her hjemme nå som jeg er i permisjon
Da kan de jo ikke regne med å selge så mye heller da?!jeg vet, ikke var det kvantumsrabatt hellr. Noe av de skulle de også ha 50 kr for.. Dyreste jeg har vært borti på loppis
Har hørt mye bra om denVi har VW passat, elsker den![]()