Begynner kl 1930...På jobb nå ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner kl 1930...På jobb nå ?
Får håpe det , men ikke første loppemarkedet i Bærum som er dyrtEr ikke sikkert de gjør det neste gang![]()
Å jada var veldi gdeilig det, trengte detDeilig med en dupp da![]()
Kos dere på kino i kveldHva skjer ? Fikk besøk Av en vennine, nå ligger jeg rett ut på sofaen ! Må tenke på mat etterhvert, og lade opp til kino
Koselig med besøk da
Hvem skal du på kino med?
Jeg må straks gjøre meg klar for jobb![]()
Begynner kl 1930...![]()
Ja var detKos dere på kino i kveld![]()
Hvorfor blir det en utfordring?Ja var detpå kino med mannen
Så kjedelig vakt
Takk skal prøveblir en utfordring
Æsj, da får du finne loppemarked et annet stedFår håpe det , men ikke første loppemarkedet i Bærum som er dyrt
Koselig med kjærestekveld daJa var detpå kino med mannen
![]()
Så kjedelig vakt![]()
Takk skal prøveblir en utfordring
Har lært hvilken jeg skal holde meg unna nåÆsj, da får du finne loppemarked et annet sted![]()
Aldri så galt at det ikke er godt for noeHar lært hvilken jeg skal holde meg unna nå
Spent på hva dere skal spise i kveld, jegDa er jeg tilbake fra handlerunden, og har laget middag til ungene.
Slapper litt av nå før jeg skal begynne med middagen vi skal spise i kveld
snart ferdig daBare ligge stille hørtes ut som en plan for dg
Ikke sant, greit å vite i grunn, Slippr å kaste bort tidenAldri så galt at det ikke er godt for noe![]()
I dag blir det noe ekstra spennende siden vi skal feire bryllupsdagen vårSpent på hva dere skal spise i kveld, jeg
Tipper det blir noe annet enn grandis![]()
Lærer litt hver dagIkke sant, greit å vite i grunn, Slippr å kaste bort tiden
Med naboen tipper jegVi har spist hjemmelaget pizza, nå skal jeg snart ut på tur. Litt usikker på om kroppen tåler det så god i dag menjeg prøver
Makan, jeg kommer på middag en dagI dag blir det noe ekstra spennende siden vi skal feire bryllupsdagen vår
Er egentlig først på mandag, men vi tar det i kveld
Forrett: Hvitløk og chili marinerte schampi
Hovedrett: Reinsdyr indrefile med gratinerte poteter, ovnsbakte rotgrønnsaker og soppstuing
Dessert: Ops, det glemte jeg
Skjønner ikke hvordan du kan tro at jeg skal på tur med naboen hele tidenMed naboen tipper jeg
God tur!