Skravletråd :)

Ugh, det bor en satans svær edderkopp under sofaen.. Tør ikke sette beina på gulvet. Er visst stuck her til i morgen..

Nei mannen sover :( gikk oppi sofaen helt til enden og hoppet derfra inn på kjøkkenet for å lage flaske til lille. HVEM tror du jeg traff på der inne da?

HAATER å bo i en kjeller...
Ufyselige kryp!:(
Glad jeg ikke har kjeller!

Ufyselige kryp!:(
Glad jeg ikke har kjeller!

Tror det er samme jævelen.. Har møtt på den et par ganger nå, men finner den selvfølgelig aldri igjen når mannen er her. Tør ikke nærme meg den så får ikke tatt den selv.. Og den er stor som fy!
En dag traff jeg tre stykker på badet, trodde jeg skulle dø.. En del av leiligheten ligger under bakkenivå, så de kommer inn gjennom lufteventiler, og noen små hull i festet mellom taket og veggen på badet.. Sto og skiftet bleie på lille og så bare en i sidesynet dette ned fra taket ved siden av. Gleder meg til vi kan flytte herfra!

Tror det er samme jævelen.. Har møtt på den et par ganger nå, men finner den selvfølgelig aldri igjen når mannen er her. Tør ikke nærme meg den så får ikke tatt den selv.. Og den er stor som fy!
En dag traff jeg tre stykker på badet, trodde jeg skulle dø.. En del av leiligheten ligger under bakkenivå, så de kommer inn gjennom lufteventiler, og noen små hull i festet mellom taket og veggen på badet.. Sto og skiftet bleie på lille og så bare en i sidesynet dette ned fra taket ved siden av. Gleder meg til vi kan flytte herfra!

nå begynte jammen katten til naboen å synge også.. Flott.

Jeg hadde seriøst krepert av frykt!!:eek:
Er livredd, og føler med deg:(

Back
Topp