Haha nei det er i grunn ikke så smart
Nei jeg føler meg ikke som den smarteste personen akkurat nå for å si det sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nei det er i grunn ikke så smart
Neimne uff da, får håpe det går over snartNei jeg føler meg ikke som den smarteste personen akkurat nå for å si det sånnsår i halsen ble jeg av hostingen også haha
Neimne uff da, får håpe det går over snart
Hahahah, stakkar!Det er ikke smart å puste inn med munnen samtidig man har munnen full av vann... er jo nesten så jeg drukna her sitter![]()
Er sikkert lurt å drøye den lit jaDet gjør nok det, men kanskje det blir lenge til neste gang jeg prøver å drukne meg selv med vannglasset haha![]()
Er sikkert lurt å drøye den lit ja![]()
haha nei det skjønner jeg , Du får være forsiktigJa det er nok det, og så vet jeg ikke om jeg har godt av så mye spenning på en kveld![]()
haha nei det skjønner jeg , Du får være forsiktig
Jeg fikk øyeblikkelig litt sånn "småsynd" i degFøler meg mer dum enn at det er synd på meg![]()
Var det koselig?God kveld alle. Håper alle har hatt en super lørdagskveld
Her har jeg vært i 30årslag til min svoger, og jeg er nå suuupertrøtt![]()
Jeg fikk øyeblikkelig litt sånn "småsynd" i deg![]()
Alltid godt med litt medfølelseHaha kanskje greit at noen syntes litt synd på meg, for jeg gjør det ikke selv![]()
Var det koselig?
Det er gøy jaDet var veldig koselig, men jeg ble jo så trøtt. Også var det greit å få hjem min fulle kusinehehe
Var overraskelsesfest og det er jo alltid gøy![]()
Hihi...ja, det er bare å spørreMen jeg trur jeg skal dobbelt sjekke om du er på nattevakt om jeg noen gang skal inn med den danskebåten på nattetidEllers hadde jeg nemlig bare studert de som var på jobb for å se om jeg kunne lokalisere hvem som var deg haha
Haha...du må være forsiktigDet er ikke smart å puste inn med munnen samtidig man har munnen full av vann... er jo nesten så jeg drukna her sitter![]()
God kveldGod kveld alle. Håper alle har hatt en super lørdagskveld
Her har jeg vært i 30årslag til min svoger, og jeg er nå suuupertrøtt![]()