Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovna i sofaen med munnen full av potetgull.. Flaut!
Haha....da er du trøttJeg sovna i sofaen med munnen full av potetgull.. Flaut!
Grøss!Ugh, det bor en satans svær edderkopp under sofaen.. Tør ikke sette beina på gulvet. Er visst stuck her til i morgen..
Grøss!ingen som kan redde deg?!
Ufyselige kryp!Nei mannen sovergikk oppi sofaen helt til enden og hoppet derfra inn på kjøkkenet for å lage flaske til lille. HVEM tror du jeg traff på der inne da?
HAATER å bo i en kjeller...
Ufyselige kryp!
Glad jeg ikke har kjeller!
Tror det er samme jævelen.. Har møtt på den et par ganger nå, men finner den selvfølgelig aldri igjen når mannen er her. Tør ikke nærme meg den så får ikke tatt den selv.. Og den er stor som fy!
En dag traff jeg tre stykker på badet, trodde jeg skulle dø.. En del av leiligheten ligger under bakkenivå, så de kommer inn gjennom lufteventiler, og noen små hull i festet mellom taket og veggen på badet.. Sto og skiftet bleie på lille og så bare en i sidesynet dette ned fra taket ved siden av. Gleder meg til vi kan flytte herfra!
Jeg hadde seriøst krepert av frykt!!Tror det er samme jævelen.. Har møtt på den et par ganger nå, men finner den selvfølgelig aldri igjen når mannen er her. Tør ikke nærme meg den så får ikke tatt den selv.. Og den er stor som fy!
En dag traff jeg tre stykker på badet, trodde jeg skulle dø.. En del av leiligheten ligger under bakkenivå, så de kommer inn gjennom lufteventiler, og noen små hull i festet mellom taket og veggen på badet.. Sto og skiftet bleie på lille og så bare en i sidesynet dette ned fra taket ved siden av. Gleder meg til vi kan flytte herfra!
Katter er ihvertfall ikke like eklenå begynte jammen katten til naboen å synge også.. Flott.
Katter er ihvertfall ikke like ekle![]()
Hihi...kanskje den er ensomHaha, nei det er sant! De er to som pleier å synge i kor om natten, men nå er det vist bare den ene![]()
Haha, det så nok veldig dumt utHehe, ser det for meg![]()
Hahah, ja.. Og nå får jeg ikke soveHaha....da er du trøtt![]()
Haha, det så nok veldig dumt ut
Hahah, ja.. Og nå får jeg ikke sove![]()
Jepp. Jeg begynte med en ny serie på netflix da, så..Typisk..
Hvilken da?Jepp. Jeg begynte med en ny serie på netflix da, så..![]()
Ripper Street. Er veldig bra så langt!Hvilken da?![]()
Ripper Street. Er veldig bra så langt!