Ååh...han er skikkelig niceDa er jeg hjemme fra fastkjempe bra !! Vin diesel er jo så kjekk !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...han er skikkelig niceDa er jeg hjemme fra fastkjempe bra !! Vin diesel er jo så kjekk !
Hihi...ja, det er bare å spørre
Hadde vært morsomt å hilse på deg![]()
Haha...du må være forsiktig![]()
Ååh...han er skikkelig nice![]()
God kveld
Håper du har koset deg i 30årslag!
Da får du drikkeVet nå ikke om du ville hilst på meg når jeg kom av en båt, jeg blir nemlig sjøsyk om jeg ikke drikker![]()
Hehe...bra du lærte av detJada så nå har jeg gått over til små slurker for å ikke gjenta drukningsforsøket haha![]()
Ja, han er virkelig verdt en tur på kinoHan er eneste grunnen til at jeg har sett noen av de filmene haha![]()
Da får du drikke
Hihi...neida, hadde nok gått fint uansett![]()
Hehe...bra du lærte av det
Ja, han er virkelig verdt en tur på kino![]()
Haha...snublende ut av ferja på jakt etter RonjaJa jeg pleier som regel det, derfor hater jeg å ta båt når frøkna er med for da drikker jeg jo ikke
Jada jeg hadde nok hvert tøff nok til å spørre etter deg da![]()
Må få lurt med gubben på kino her ogsåJa godt jeg kan lære av mine feil hehe
Han er det, må se om ikke jeg kan få sett den siste filmen også![]()
Kult med overraskelssesfest daDet var veldig koselig, men jeg ble jo så trøtt. Også var det greit å få hjem min fulle kusinehehe
Var overraskelsesfest og det er jo alltid gøy![]()
Haha...snublende ut av ferja på jakt etter Ronja
Men jeg heter jo ikke Ronja, så spørs om noen hadde funnet meg![]()
Må få lurt med gubben på kino her også![]()
Kult med overraskelssesfest da
Så gøy, selvom jeg ikke liker det selv , liker det bare for andreEr veldig gøy. Dette var nr to på en mnd. Hadde for min for et par uker siden![]()
Haha...hadde jeg vært der så hadde jeg nok skjønt det jaMen om det hadde kommet ei snublende ut og spurt etter Ronja fra bv så kan det jo hende du hadde skjønt det om du var derellers så får jeg sende deg en pm om at jeg skal på tur sånn at du kan forberede deg og stå frem om du skulle hvert der hehe
![]()
Du får ta med ei venninneJeg har ikke mann jeg da, og katter slipper vel ikke inn på kinoen så får ikke tatt kino date med han akkurat![]()
Ja absoluttÅåh...han er skikkelig nice![]()