Vel, selv om det ikke blir bil i dag, må jeg likevel ut og handle.
Snakkes senere
Snakkes senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt mye bra om den![]()
Har generelt hørt mye bra om VW, det er derfor vi ser på det.Var er fra 2006, var ikke spesielt dyr heller. God plass både foran og bak og stort bagasjerom. Så lurer. I også på å kjøpe takboks etter vært når vi begynner å stå på ski med lille, men det blir en stund til siden hun er så liten![]()
Har generelt hørt mye bra om VW, det er derfor vi ser på det.
Den vi har nå er en Peugeot 5008 2010 modell som vi fremdeles skal ha som hovedbil, og ser derfor også på Peugeot siden det hadde vært veldig praktisk å ha begge med samme service sted...
Nei det tenkte jeg også, var flere som gikk derifraDa kan de jo ikke regne med å selge så mye heller da?!![]()
Vi skal innom VW og Peugeot forhandler og muligens en til, så får vi se hva vi finner.
De eneste kravene vi har er at den skal ha plass til et bakovervendt sete og en beltestol, ikke være for gammel, drivstoff vennlig og litt bagasje plass slik at vi får plass til trillen til frøkna.
Det skal være ekstra bil til den vi har nå slik at jeg får det litt friere her hjemme nå som jeg er i permisjon
God handleturVel, selv om det ikke blir bil i dag, må jeg likevel ut og handle.
Snakkes senere
Det er dårlig businessNei det tenkte jeg også, var flere som gikk derifra
Rydde?? vaske.. eller bare ligge stille..Hva skal dere resten av dagen da damer?
Nå er det straks grøt, så blir det lek med gutta og så jobb i kveldHva skal dere resten av dagen da damer?
Mhm, synes det er merkelig jeg at de priser seg så høyt at folk gårDet er dårlig business![]()
Bare ligge stille hørtes ut som en plan for dgRydde?? vaske.. eller bare ligge stille..
Sovnet visst på sofaen jeg, vi skal snart spise så blir det vel en gåtur senereNå er det straks grøt, så blir det lek med gutta og så jobb i kveld
Du da??
Er ikke sikkert de gjør det neste gangMhm, synes det er merkelig jeg at de priser seg så høyt at folk går
Deilig med en dupp daSovnet visst på sofaen jeg, vi skal snart spise så blir det vel en gåtur senere![]()
På jobb nå ?Titter innom mens gutta spiser lørdagssnop![]()
Koselig med besøk daHva skjer ? Fikk besøk Av en vennine, nå ligger jeg rett ut på sofaen ! Må tenke på mat etterhvert, og lade opp til kino