Absolutt...Ja da blir det heller Gardermoen for min del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt...Ja da blir det heller Gardermoen for min del
Å jea, jeg har verdens beste nabo jeg.Du er glad i nabo'n skjønner jeg![]()
Samboeren jobber som dørvakt. Så det er litt vanskelig å jobbe hjemmefraDere har vel det.
Jeg vet ikke, mulig det blir hjemmejobbing på ham, men de ter håp om at han kanskje er hjemme i løpet av en times tid, og rekker gi ungene nattaklem
Så får vi se hva det blir på oss
Kjærestekveld er kosKjedelig middag unnagjort, ungene se på barnetv og mor venter på at mannen skal kommew hjem/ungene skal legges, og mannen skal ikke ut i kveld likevel, så da er det en liten muilighet for kjærestekveld her, vi får se.
jepp! gleder meg! Har du hvert på China City etter de åpnet den nye restauranten?Ååh...heldiggrisdet er snaddermat!
Eller dra til Malaga eller Alicante fra TorpNei det er UHØRT!!! da MÅ vi kjøre til Rygge eller Gardemoen da.. blir vel toget til gardemoen tenker jeg.
Haha...da ble det jo dobbelt så ille daEr egentlig ikke så glad i Ryanair heller så det gjorde ikke saken bedrehahaha
Så heldig du er daÅ jea, jeg har verdens beste nabo jeg.
Eller dra til Malaga eller Alicante fra Torp![]()
Haha...da ble det jo dobbelt så ille da![]()
Å herre, nei totalt, altså! Summen av alle innleggene til alle skravlehønene i løpet av dagen![]()
gleder meg!!!!! hehehe
namme nam det også!Skjønner jeg godt. Blir hjemmelaget takeaway herhaha
Tortillalomper med kyllingkjøtt, salat og tacosaus
Nei, det har jeg ikkejepp! gleder meg! Har du hvert på China City etter de åpnet den nye restauranten?
Vet ikke.. har hatt planer om det selv.. Men har ikke hatt tid til det..Nei, det har jeg ikke
Burde jeg det??
Oi, så gøy daVi skal til Barcelona fordi svigerfar skal delta i Ironman triatlon i september,
Så svigers har leid hus i Barcelona. Svigers og alle søskna til samboeren med barn skal dit å se Svigerfar delta.
Du får oppdatere meg etterpå daVet ikke.. har hatt planer om det selv.. Men har ikke hatt tid til det..
Gardermoen er jo bestOi, så gøy da
Da får du dra fra Gardermoen da![]()
namme nam det også!hehehe
hehe jepp.. Det blir det da gittOi, så gøy da
Da får du dra fra Gardermoen da![]()
ja det er bra på Gardemoen, Men hadde hvert mye lettere å fly fra flyplassen som er 30 min unna...Gardermoen er jo best![]()