Ja, bare tullNei, det er bare helt tullete at vi skal ligge nedi der og knote..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, bare tullNei, det er bare helt tullete at vi skal ligge nedi der og knote..
Ja, bare tullhva het det nå? Obos-ligaen?
Huff. Må nok legges ned litt jobbJa, Obos.. Klarte ikke en gang å vinne den første kampen vår heller.. ledet til 92. min eller noe. Så har nok fortsatt litt å jobbe med.
Takk, hadde et som altidHa en fin tur![]()
nom nom.. Venter på at gubben skal komme hjem med take away kinamat!
det er ikke lov altsåFordi Ryanair har flyttet ruten til Rygge!!!skandale!
gleder meg!!!!! heheheÅåå, nå fikk jeg lyst på takeaway jeg og!!!
koselig da.. Vet ikke om mannen skal jobbe i kveld eller ikke... Men jeg har en date med Ronja uansettKjedelig middag unnagjort, ungene se på barnetv og mor venter på at mannen skal kommew hjem/ungene skal legges, og mannen skal ikke ut i kveld likevel, så da er det en liten muilighet for kjærestekveld her, vi får se.
Ikke spesielt glad i Rygge jeg hellerjammen?!?!?! Der er urettferdig!!! Hater Rygge!!!
Nei det er UHØRT!!! da MÅ vi kjøre til Rygge eller Gardemoen da.. blir vel toget til gardemoen tenker jeg.det er ikke lov altså
Det skjønner jeg godtJeg ogsåBle lei på den tiden jeg hang der i mine ungdomsår
![]()
Er egentlig ikke så glad i Ryanair heller så det gjorde ikke saken bedreIkke spesielt glad i Rygge jeg heller![]()
Godt å være ferdig med det sikkertVar mye folk på kurs gitt. Gikk fint. Men heavy stuff. Har jo lest det aller meste fra før da for å forberede meg.Menmen. Kurset er overstått i det minste. Da er det 20 dager til kartleggingssamtalen skal tas.
![]()
Du er glad i nabo'n skjønner jegTakk, hadde et som altidGøy på tur me den naboen der
Ja da blir det heller Gardermoen for min delNei det er UHØRT!!! da MÅ vi kjøre til Rygge eller Gardemoen da.. blir vel toget til gardemoen tenker jeg.
koselig da.. Vet ikke om mannen skal jobbe i kveld eller ikke... Men jeg har en date med Ronja uansett![]()
Ååh...heldiggrisnom nom.. Venter på at gubben skal komme hjem med take away kinamat!