Skravletråd :)

Var mye folk på kurs gitt. Gikk fint. Men heavy stuff. Har jo lest det aller meste fra før da for å forberede meg. :) Menmen. Kurset er overstått i det minste. Da er det 20 dager til kartleggingssamtalen skal tas. :)

Kjedelig middag unnagjort, ungene se på barnetv og mor venter på at mannen skal kommew hjem/ungene skal legges, og mannen skal ikke ut i kveld likevel, så da er det en liten muilighet for kjærestekveld her, vi får se.

Kjedelig middag unnagjort, ungene se på barnetv og mor venter på at mannen skal kommew hjem/ungene skal legges, og mannen skal ikke ut i kveld likevel, så da er det en liten muilighet for kjærestekveld her, vi får se.
koselig da.. Vet ikke om mannen skal jobbe i kveld eller ikke... Men jeg har en date med Ronja uansett :P

Var mye folk på kurs gitt. Gikk fint. Men heavy stuff. Har jo lest det aller meste fra før da for å forberede meg. :) Menmen. Kurset er overstått i det minste. Da er det 20 dager til kartleggingssamtalen skal tas. :)
Godt å være ferdig med det sikkert:D

koselig da.. Vet ikke om mannen skal jobbe i kveld eller ikke... Men jeg har en date med Ronja uansett :p

Dere har vel det.

Jeg vet ikke, mulig det blir hjemmejobbing på ham, men de ter håp om at han kanskje er hjemme i løpet av en times tid, og rekker gi ungene nattaklem

Så får vi se hva det blir på oss

Back
Topp