Joda, søsteren var her myeJa, gjorde det! Er det noe på gang, mon tro? Så ikke søster'n heller, når jeg tenker meg om. Eller gjorde jeg det?
Håper ikke noe er på gang....veldig tidlig i så fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, søsteren var her myeJa, gjorde det! Er det noe på gang, mon tro? Så ikke søster'n heller, når jeg tenker meg om. Eller gjorde jeg det?
Joda men jeg tror ikk efolk s topper å skravle allerede nå så jeg må jo bare skravle masse selvHaha. Ja, for deg var det jo fintMen ville ikke du ha fjerde, da?
![]()
Savnet hennes blide vesenNeida ikke noe savn i det hele tatt
(eller ok, litt savn var det jo)
Åja, bare jeg som ikke tenkte over det, daJoda, søsteren var her mye
Håper ikke noe er på gang....veldig tidlig i så fall![]()
Nei, tviler på at folk gir seg med det førsteJoda men jeg tror ikk efolk s topper å skravle allerede nå så jeg må jo bare skravle masse selv
Søstra er vel mer sannsynlig, jaÅja, bare jeg som ikke tenkte over det, daNei, jeg tenkte egentlig mest på at det var noe på gang med søster'n. Det hadde vært mer naturlig
![]()
Kan vel hende hun var opptatt med noe annet! Hvis det er mulig![]()
Hahaha ja dt var riktig sagt.Savnet hennes blide vesenikke alle innleggene hennes
![]()
Ser ikke sånn ut, Ronja ser ut til å nå 5000 med denne farten så..Nei, tviler på at folk gir seg med det første![]()
Hun sa vel i går at hun ikke visste om hun kom innom for hun skulle ting, så det er vel forklaringen.Søstra er vel mer sannsynlig, ja
Opptatt med noe annet???hva snakker du om? Finnes det "noe annet"??
![]()
Hun skulle jo komme etter lunsj med venninnen sin?!Hun sa vel i går at hun ikke visste om hun kom innom for hun skulle ting, så det er vel forklaringen.
Hun har et liv![]()
Tempo roer seg snart tipper jegSer ikke sånn ut, Ronja ser ut til å nå 5000 med denne farten så..
Vi må ha en avlorsprat med henne, vi får ta den når vi møtes.Hun skulle jo komme etter lunsj med venninnen sin?!hun snakket jo om å bombe forumet med innlegg
Hun har nok funnet på noe annet som var mer spennende enn oss...![]()
Hahah ja særlig at jeg tror på det. Du har 2000 inlegg før halve mnd er gått jo.Tempo roer seg snart tipper jeg
For min del ihvertfall![]()
Ja det er vel på tide detVi må ha en avlorsprat med henne, vi får ta den når vi møtes.
Men nå får jeg jo ikke gjort så mye annet enn å være herHahah ja særlig at jeg tror på det. Du har 2000 inlegg før halve mnd er gått jo.
Ja, hun er jo umenneskeligSer ikke sånn ut, Ronja ser ut til å nå 5000 med denne farten så..
Nei, jeg trodde ikke dey gjorde det, men hun har tydeligvis funnet noeSøstra er vel mer sannsynlig, ja
Opptatt med noe annet???hva snakker du om? Finnes det "noe annet"??
![]()
Er det mulig? Jaja, har vel kanskje en god grunn, daHun sa vel i går at hun ikke visste om hun kom innom for hun skulle ting, så det er vel forklaringen.
Hun har et liv![]()
TullemusJa, hun er jo umenneskelighaha. Men hun er flink til å hjelpe oss andre, da
![]()
Hmmm...spent på hva hun har funnet?!Nei, jeg trodde ikke dey gjorde det, men hun har tydeligvis funnet noe![]()