Ja, det må jeg gjøre daDa må du skifte imorgendet er så fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må jeg gjøre daDa må du skifte imorgendet er så fantastisk!
Haha, du får fortelle oss om følelsen imorgenÅåå, det er jo det beste! Det skal eg i morgon. Gler meg allereie![]()
Det skal egHaha, du får fortelle oss om følelsen imorgen![]()
Er det spennende idag?Må se ferdig bones før jeg finner senga!
Ikke sett men set ut som en kjekk serieSer dere "Kan vi bli med" på TVNorge? Skikkelig fin serie altså!!
Kommet oss i sengen jeg og mini og nåNå endte jeg opp i senga, men nå ligger jeg bare og purker her![]()
Ikke fått den med meg engang jeg :OIkke sett men set ut som en kjekk serie![]()
Så deiligKommet oss i sengen jeg og mini og nå![]()
Hun sover - jeg er ikke trøtt helt ennåSå deiligskal dere sove nå da?
Slik vi gjør det her ogLillesøster har sovet noen timer allerede hun, på fanget mitt.
Nå har jeg funnet senga, mannen skal stelle henne for natta og så kommer han til meg med henne etterpå.
Ligger du og gruer deg1,5 time til jeg skal stå opp og begynne på helgevasken, har fortsatt ikke sovet. Dør...
Noen andre som er våkne?
Å nei??? Hvorfor fikk du ikke sove?1,5 time til jeg skal stå opp og begynne på helgevasken, har fortsatt ikke sovet. Dør...
Noen andre som er våkne?
God morgen. Klar og klar.God morgen alle sammen
Klar for en ny dag?
Så spennende daGod morgen. Klar og klar.Er på vei til sykehuset på kurs om fedmeoperasjon. Sommerfugler i magen. Så sitter nå på vei ut da
Skal værr der 0845 og blir der til 1530
Mye jo
Blir spennende da
![]()
Det vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det varSå spennende da
Skal du opereres??
Oi, det var mye styr for å få viteDet vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det varMen har ikke fått klart svar og aner ikke når jeg får det da. Regner med jeg må gjennom litt forskjellig først
Men krysser fingre for det da
![]()
Ja. Må innrømme jeg vil vite det helst med en gang. Har jo allerede lest meg opp til det aller meste og har ei bestevenninne som også har tatt. Hu gjorde det privat daOi, det var mye styr for å få vitemen det er sikkert nødvendig da..
Krysser fingre for deg![]()