Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det beste er selvfølgelig om man får det dekketJa. Må innrømme jeg vil vite det helst med en gang. Har jo allerede lest meg opp til det aller meste og har ei bestevenninne som også har tatt. Hu gjorde det privat daDet har jeg ikke penger til gitt
![]()
God morgen søtaGod morgen alle
Håper alle får en suuuper dag![]()
De sier rundt ett år og gjerne mer. Men i brevet sto det også jeg ikke ble innkalt før desember 2015. Jeg skal jo nå da. Så har ett liiiite håp om å få svar før desember daNei, det beste er selvfølgelig om man får det dekket
Er det lang ventetid da?
Da håper jeg du er heldig og slipper å vente lengeDe sier rundt ett år og gjerne mer. Men i brevet sto det også jeg ikke ble innkalt før desember 2015. Jeg skal jo nå da. Så har ett liiiite håp om å få svar før desember daVil ikke jinxe noe. *bankerhardtibordet*
![]()
God morgen søta
Ha en strålende dag selv!
TakkDa håper jeg du er heldig og slipper å vente lenge![]()
Er ikke det alltid spennende ?Er det spennende idag?![]()
Hvor skal du opereres om du skal det da?Det vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det varMen har ikke fått klart svar og aner ikke når jeg får det da. Regner med jeg må gjennom litt forskjellig først
Men krysser fingre for det da
![]()
Savnet henne her igår?!Mirell, hvor er du? Jeg gjør jobben min, og så har du forsvunnet!
Skal bare være hjemme og pusle, jegTakk for det
Noen spennende planer i dag da?![]()
Neida, vi gjorde ikke dtSavnet henne her igår?!![]()
Ja, gjorde det! Er det noe på gang, mon tro? Så ikke søster'n heller, når jeg tenker meg om. Eller gjorde jeg det?Savnet henne her igår?!![]()
HahaNeida, vi gjorde ikke dtJeg fikk jo plassen hennes.
SusHvor skal du opereres om du skal det da?
Haha. Ja, for deg var det jo fintNeida, vi gjorde ikke dtJeg fikk jo plassen hennes.
Takk, det sammeGod morgen
Håper dere alle får en super dag![]()
Neida ikke noe savn i det hele tattHahasavnet var kanskje ikke sååå stort
![]()