Skravletråd :)

God morgen alle:D
Håper alle får en suuuper dag;)

Ja. Må innrømme jeg vil vite det helst med en gang. Har jo allerede lest meg opp til det aller meste og har ei bestevenninne som også har tatt. Hu gjorde det privat da :) Det har jeg ikke penger til gitt :p
Nei, det beste er selvfølgelig om man får det dekket:p
Er det lang ventetid da?

Nei, det beste er selvfølgelig om man får det dekket:p
Er det lang ventetid da?
De sier rundt ett år og gjerne mer. Men i brevet sto det også jeg ikke ble innkalt før desember 2015. Jeg skal jo nå da. Så har ett liiiite håp om å få svar før desember da :) Vil ikke jinxe noe. *bankerhardtibordet* :D

De sier rundt ett år og gjerne mer. Men i brevet sto det også jeg ikke ble innkalt før desember 2015. Jeg skal jo nå da. Så har ett liiiite håp om å få svar før desember da :) Vil ikke jinxe noe. *bankerhardtibordet* :D
Da håper jeg du er heldig og slipper å vente lenge:D

Mirell, hvor er du? Jeg gjør jobben min, og så har du forsvunnet!

Det vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det var :) Men har ikke fått klart svar og aner ikke når jeg får det da. Regner med jeg må gjennom litt forskjellig først :) Men krysser fingre for det da :)
Hvor skal du opereres om du skal det da?

Back
Topp