Skravletråd :)

Lillesøster har sovet noen timer allerede hun, på fanget mitt.
Nå har jeg funnet senga, mannen skal stelle henne for natta og så kommer han til meg med henne etterpå.

1,5 time til jeg skal stå opp og begynne på helgevasken, har fortsatt ikke sovet. Dør...

Noen andre som er våkne?

God morgen alle sammen:D
Klar for en ny dag?
God morgen. Klar og klar. :o Er på vei til sykehuset på kurs om fedmeoperasjon. Sommerfugler i magen. Så sitter nå på vei ut da :D Skal værr der 0845 og blir der til 1530 :o Mye jo :D Blir spennende da :)

God morgen. Klar og klar. :o Er på vei til sykehuset på kurs om fedmeoperasjon. Sommerfugler i magen. Så sitter nå på vei ut da :D Skal værr der 0845 og blir der til 1530 :o Mye jo :D Blir spennende da :)
Så spennende da:D
Skal du opereres??

Så spennende da:D
Skal du opereres??
Det vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det var :) Men har ikke fått klart svar og aner ikke når jeg får det da. Regner med jeg må gjennom litt forskjellig først :) Men krysser fingre for det da :)

Det vet jeg ikke enda da. Fikk brev jeg hadde krav på det da. Så ble jeg innkalt på kurs i dag og om 20 dager skal jeg ut igjen for blodprøver som er innlevert ei uke før og snakke med ei psykiatrisk sykepleier (?) Tror jeg det var :) Men har ikke fått klart svar og aner ikke når jeg får det da. Regner med jeg må gjennom litt forskjellig først :) Men krysser fingre for det da :)
Oi, det var mye styr for å få vite:) men det er sikkert nødvendig da..
Krysser fingre for deg:D

Oi, det var mye styr for å få vite:) men det er sikkert nødvendig da..
Krysser fingre for deg:D
Ja. Må innrømme jeg vil vite det helst med en gang. Har jo allerede lest meg opp til det aller meste og har ei bestevenninne som også har tatt. Hu gjorde det privat da :) Det har jeg ikke penger til gitt :p

Back
Topp