Skravletråd :)

Ååh, er så utrolig lettet og fornøyd!

Når jeg ammet og ha tillegg gikk lille opp ca 125 g i uken, og begynte på slutten å flate ut på kurven.

Nå etter jeg sluttet å amme har hun gått opp 220 g på en uke! Er så glad, og endelig var helsesøsteren fornøyd også! :D
Så herlig at det går riktig vei:D

10 uker i morgen :) Hun var 3370 ved fødsel og er nå 4380 så har gått seint oppover, men nå ser det ut som det får fart på seg :D

Hun er også blitt en helt annen baby etter at jeg sluttet, så blid og fornøyd hele tiden :D
Så bra at det hår oppover :) Ikke alltid amming er det beste ;)

Så bra at det hår oppover :) Ikke alltid amming er det beste ;)

Nei, ikke i dette tilfelle i hvert fall! Er glad jeg prøvde da, og skulle selvfølgelig ønsket at jeg kunne holde på lenger, men til slutt ble det bare kaving og hyling og slitsomt for oss begge..

Nei, ikke i dette tilfelle i hvert fall! Er glad jeg prøvde da, og skulle selvfølgelig ønsket at jeg kunne holde på lenger, men til slutt ble det bare kaving og hyling og slitsomt for oss begge..
Da er det mye bedre å nyte tiden sammen ;) Det viktigste er at hun er mett og fornøyd.

Jeg har begynt på et teppe nå! Måtte ha hjelp av mamma til å plukke opp en maske :p tar nok ganske lang tid å få ferdig teppe, for blir mange feil :p

Greit å begynne med teppe da om du ikke har strikka mye;) øvelse gjør mester. de maskene kan forsvinne fort.hehe.
Har hendt jeg har tatt opp et par runder istedet:p

Back
Topp