Hvor mange trenger du da?
Prisen var jo helt ok!
Bør ha 6 stk, men starter med 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange trenger du da?
Prisen var jo helt ok!
takkGod bedring til deg.
10 uker i morgenHun var 3370 ved fødsel og er nå 4380 så har gått seint oppover, men nå ser det ut som det får fart på seg
Hun er også blitt en helt annen baby etter at jeg sluttet, så blid og fornøyd hele tiden![]()
Grøss
Der hadde jeg hoppet over gjerdet![]()
Tror jeg må si meg enig med degDet letteste er den øverste men det beste er vel det nederste..
Nei de åttebeinte kan i grunn dra til naboenJa, altså det er hjerterom her hos oss. Skal ikke stå på detbare ikke for åttebeinte.
Hadde gjort det jeg også hvis ikke vogna var med
Jeg klarer knapt å dytte den i oppoverbakkeHaha!
Da blir det jo ikke så illeBør ha 6 stk, men starter med 4![]()
Emmaljunga Mondial duoHaha, nei da er det verrehva slags vogn har du?
![]()
I know! SuperekkelVææææ!! Æsj!!!
Hadde vært veldig allright detNei de åttebeinte kan i grunn dra til naboen![]()
Trodde det skulle være lett, men så begynner man i et hjørne... Så mamma har lært meg å legge opp masker, strikke fram og tilbake og øke maskerja lærte forresten hvordan jeg skulle ta opp også
nybegynner på høyt nivå!
Nesten litt kjedelig at vi er så enige synes jegTror jeg må si meg enig med deg![]()
Vi kan godt bli mer uenig om fruen ønsker det?!Nesten litt kjedelig at vi er så enige synes jeg![]()
Vi har Edge, er de like store?Emmaljunga Mondial duoVeldig fin, men tung
![]()
Jeg syns det er kjempevanskelig, men blir vel lettere med tidenOk. Da får du jo lært litt av hvert daer ikke bare bare å legge opp ny masker alltid
Blir sikkert kjempefint.
Jeg syns det er kjempevanskelig, men blir vel lettere med tiden![]()
Ja, det er deVi har Edge, er de like store?
Da skjønner jeg at du sliterJa, det er de![]()
JuppGjør nok detsom sagt: øvelse gjør mester.
Får vi se når det blir ferdig da?![]()