Hvor mange trenger du da?D syns jeg og!Og absolutt innafor i pris også!
Prisen var jo helt ok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange trenger du da?D syns jeg og!Og absolutt innafor i pris også!
Æsj...god bedring til degJa, jeg skal spise en skive og deretter hoppe i seng. Tror kanskje jeg har fått feber.. (Igjen!)
Jeg spiser faktisk litt potetgull nå, håper det får ned feberen..Æsj...god bedring til deg
Håper litt søvn hjelper..
Å.. det hørtes herlig ut...i sol vel og merkeJg skulle ligge ute og sole meg og lese bok
Så herlig at det går riktig veiÅåh, er så utrolig lettet og fornøyd!
Når jeg ammet og ha tillegg gikk lille opp ca 125 g i uken, og begynte på slutten å flate ut på kurven.
Nå etter jeg sluttet å amme har hun gått opp 220 g på en uke! Er så glad, og endelig var helsesøsteren fornøyd også!![]()
Så bra at det hår oppover10 uker i morgenHun var 3370 ved fødsel og er nå 4380 så har gått seint oppover, men nå ser det ut som det får fart på seg
Hun er også blitt en helt annen baby etter at jeg sluttet, så blid og fornøyd hele tiden![]()
Så bra at det hår oppoverIkke alltid amming er det beste
![]()
Wææ, jeg hadde sikkert ikke kommet meg inn
Grøss
Da er det mye bedre å nyte tiden sammenNei, ikke i dette tilfelle i hvert fall! Er glad jeg prøvde da, og skulle selvfølgelig ønsket at jeg kunne holde på lenger, men til slutt ble det bare kaving og hyling og slitsomt for oss begge..
Wææ, jeg hadde sikkert ikke kommet meg inn![]()
Ble nødt til å dytte den bort, for den gikk ikke av seg selv må du tro!Grøss
Der hadde jeg hoppet over gjerdet![]()
Jeg har begynt på et teppe nå! Måtte ha hjelp av mamma til å plukke opp en masketar nok ganske lang tid å få ferdig teppe, for blir mange feil
![]()
Slang den igjen da jeg gikk og så satt kompisen der og glodde da jeg kom hjem igjen :Oida. Blåste du?![]()
Nei, den hadde nok ikke planer om å flytte segBle nødt til å dytte den bort, for den gikk ikke av seg selv må du tro!
Kunne hoppet, litt verre med vogna![]()
KnipsetOida. Blåste du?![]()
Overhode ikke! Makan til typeNei, den hadde nok ikke planer om å flytte seg![]()
Frekkere enn flatlusaOverhode ikke! Makan til type![]()