Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Så mye fint
Heldige deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin den varJadet er det
Så mye fint
Heldige deg
Ja var detSå fin den var![]()
Et par av oss i hvertfallHehe ja visste folk om det her inne å ?den var super fin !
ÅjaEt par av oss i hvertfallvi skravlet litt med henne en kveld hun dreiv med prosjektet og da fikk vi lurt til oss noen bilder
![]()
Ja var detflinke søster
![]()
Kan man sende bilder på priv mld?Et par av oss i hvertfallvi skravlet litt med henne en kveld hun dreiv med prosjektet og da fikk vi lurt til oss noen bilder
![]()
Hehe hun er superflink !Superflink
Den ugla hennes er helt rå. Fikk bilde av den i går![]()
hehe
Bildene kom på pmÅjaså utrolig bra hun har greid det her inne da ! Uten at jeg har sett det
![]()
Kan man sende bilder på priv mld?
Åja går det ann ?Bildene kom på pmvi fikk bare vite at hun drev med prosjekter på forumet
Håper du hadde en strålende kveld! NÅ kan babyen bare komme![]()
Det kan manKan man sende bilder på priv mld?
Kanskje ikke fra appen, neiJa, men ikke fra appen mener jeg![]()
Gjør visst detÅja går det ann ?
Ja prosjekter driver hun alltid medmorsomt at de rakk det før babyen kom, hadde mine tviler
![]()
Jeg har ihvertfall ikke fått det til, men kan se dem på appen da. Bare ikke sendeKanskje ikke fra appen, nei![]()
HeheGjør visst det![]()
Haha. Jeg satt i går kveld og tenkte på at det hadde vært typisk at babyen kom i natt. Du som har jobbet så iherdig for at den skal komme![]()
Nei, ikke jeg heller. Og så plager det meg at man ikke får varsel om pm på appenJeg har ihvertfall ikke fått det til, men kan se dem på appen da. Bare ikke sende![]()
Ja, da måtte de tatt det når du kom hjemHehehadde vært morsomt ja
Nei, ikke jeg heller. Og så plager det meg at man ikke får varsel om pm på appen![]()
JaJa, da måtte de tatt det når du kom hjem![]()