Skravletråd :)

Mannen bryr seg, ikke elektrikeren. Vi har ikke skap stort nok, men mye havner sin vanlig på soverommet, tenker jeg. Oppvasken tar han nok, også legger jeg bort berget med rene klær. Vi får rydde sti gjennom gangen så han kommer seg inn, og overse at hundehår og støv lager hybelkaniner og hybelkatter...

Og jeg tror faktisk elektrikeren ikke bryr seg heller! Syntes ikke at det er så ille. Har sett ut som et helvete her også og elektriker tok det helt fint :)

Så ganske så j**lig ut her da vi hadde elektriker her før påske. Gikk veeeldig fint:)

Du får si dette til mannen din Sara;)

Så ganske så j**lig ut her da vi hadde elektriker her før påske. Gikk veeeldig fint:)

Du får si dette til mannen din Sara;)
Samme her! Vi hadde også en feier her fra kommunen og vi hadde glemt at han kom. Jeg og leiligheten så ut som et helvete :P

Var ti stk som skrev seg opp på liste i går og et par i dag :) nå er det bare å vente på morgendagen :D var en som virket veldig interessert, han hadde vært på begge visningene, men han måtte ha et sted å bo kjapt.. Bah..
Så bra :D
Tvi tvi! Håper det går unna :)

Mannen bryr seg, ikke elektrikeren. Vi har ikke skap stort nok, men mye havner sin vanlig på soverommet, tenker jeg. Oppvasken tar han nok, også legger jeg bort berget med rene klær. Vi får rydde sti gjennom gangen så han kommer seg inn, og overse at hundehår og støv lager hybelkaniner og hybelkatter...
Høres ut som en grei plan det

Var ti stk som skrev seg opp på liste i går og et par i dag :) nå er det bare å vente på morgendagen :D var en som virket veldig interessert, han hadde vært på begge visningene, men han måtte ha et sted å bo kjapt.. Bah..

Så spennende! Da blir d jo salg da!

Regningr betalt, guri så kjedelig. Håper virkelig jeg får 100% jobb ra høsten av så i kan leve litt igjen

Back
Topp