Ta moppen og kost alt inn i et skap der ingen serdetJa, men det hjelper ikke. I det hele tatt.
Om det var så lite rotete, så hadde han jo glatt tatt det når ungene var i seng.
Her snakker vi timer, ikke minutter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta moppen og kost alt inn i et skap der ingen serdetJa, men det hjelper ikke. I det hele tatt.
Om det var så lite rotete, så hadde han jo glatt tatt det når ungene var i seng.
Her snakker vi timer, ikke minutter.
Å, så ekkeltUsj. Fikk magevondt. Unødvendig![]()
Så bra! Da håper vi på en budrunde i morgen![]()
Var ti stk som skrev seg opp på liste i går og et par i dagSå bra at d er mange interesserte!!!![]()
Og jeg tror faktisk elektrikeren ikke bryr seg heller! Syntes ikke at det er så ille. Har sett ut som et helvete her også og elektriker tok det helt fint![]()
Samme her! Vi hadde også en feier her fra kommunen og vi hadde glemt at han kom. Jeg og leiligheten så ut som et helveteSå ganske så j**lig ut her da vi hadde elektriker her før påske. Gikk veeeldig fint
Du får si dette til mannen din Sara![]()
Uff, deg eller A?Usj. Fikk magevondt. Unødvendig![]()
Så braVar ti stk som skrev seg opp på liste i går og et par i dagnå er det bare å vente på morgendagen
var en som virket veldig interessert, han hadde vært på begge visningene, men han måtte ha et sted å bo kjapt.. Bah..
Høres ut som en grei plan detMannen bryr seg, ikke elektrikeren. Vi har ikke skap stort nok, men mye havner sin vanlig på soverommet, tenker jeg. Oppvasken tar han nok, også legger jeg bort berget med rene klær. Vi får rydde sti gjennom gangen så han kommer seg inn, og overse at hundehår og støv lager hybelkaniner og hybelkatter...
Var ti stk som skrev seg opp på liste i går og et par i dagnå er det bare å vente på morgendagen
var en som virket veldig interessert, han hadde vært på begge visningene, men han måtte ha et sted å bo kjapt.. Bah..
Tusen takkÅ, så ekkelt![]()
God bedring!
Meg. Hun er superhåpløs i kveld. Sint på puppen og igrunn alt.Uff, deg eller A?
Neimen uff da, det er jo ikke bra. Håper det er bedre i morgenMeg. Hun er superhåpløs i kveld. Sint på puppen og igrunn alt.
Hihi! Så koselig
Hehe ja visste folk om det her inne å ?Hihi! Så koseligfinfin ugle fra søster'n
![]()
Så morro
JaSå morroden uglen? Er det bleiekake?
![]()