Skravletråd :)

Jeg har, midlertidig, lagt meg med hodepine. Jeg er ikke i form.

Det kommer elektriker i morgen, og ettersom jeg og ungene har vært hjemme jeg ikke har orket gjøre noe, og mannen har jobbet hele tiden... Ja så ser ikke huset ut.

Det kommer elektriker i morgen, og ettersom jeg og ungene har vært hjemme jeg ikke har orket gjøre noe, og mannen har jobbet hele tiden... Ja så ser ikke huset ut.
Elektrikeren er der for å fikse noe, ikke for å bedømme hvor ryddig, eller rotete det er.
Sov god og masse god bedring med hodet ditt

God bedring!

Elektrikeren får helt sikkert gjort d han skal!

Jada, jeg håper han får gjort det han skal, finne jordfeilen og fikse den, men det er jo greit om huset ikke står helt på hodet.

Paracet begynner å virke, så da går jeg begynne å virke

Han bryr seg ikke om det.
God bedring

Men mannen min bryr seg om det. Han som skal være her når elektriker kommer. Kan som ikke er frisk. Og som kommer til å styre i huset til lenge ette jeg har sovnet.

For hans del bør jeg gjøre litt før jeg legger meg. Derfor skal jeg straks teste om jeg fortsatt blir kvalm i oppreist stilling

Men mannen min bryr seg om det. Han som skal være her når elektriker kommer. Kan som ikke er frisk. Og som kommer til å styre i huset til lenge ette jeg har sovnet.

For hans del bør jeg gjøre litt før jeg legger meg. Derfor skal jeg straks teste om jeg fortsatt blir kvalm i oppreist stilling
Dere kan vel rydde i 10 minutter sammen? :)

Dere kan vel rydde i 10 minutter sammen? :)
Ja, men det hjelper ikke. I det hele tatt.

Om det var så lite rotete, så hadde han jo glatt tatt det når ungene var i seng.

Her snakker vi timer, ikke minutter.

Om det var så lite rotete, så hadde han jo glatt tatt det når ungene var i seng.

Ah, okei :(
Da håper jeg allikevel det går fort.

Tror ikke elektrikeren bryr seg så mye om det;)
God bedring♡

Og jeg tror faktisk elektrikeren ikke bryr seg heller! Syntes ikke at det er så ille. Har sett ut som et helvete her også og elektriker tok det helt fint :)

Back
Topp