Jeg kan komme til deg daWeee
Håper jeg får fikset bilen min da. Har ikke råd til å kjøpe meg ny![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan komme til deg daWeee
Håper jeg får fikset bilen min da. Har ikke råd til å kjøpe meg ny![]()
På fjellet du skal over![]()
Jeg kan komme til deg da![]()
Ja, datt litt ut etter å ha fått ei sånn skjønn ei som jeg nesten ikke klarer å slippe blikket fra. Så ja det er lenge siden. Tror jeg var i januar en liten tur.Deg var detlenge siden jeg hadde sett. Alt bra med deg?
YayBare å komme detdu er hjertelig velkommen hit og
![]()
Nei det er vel i grunn greit å slippe å føde der.Skal si fra når jeg finner ut av turenblir nok ikke midt på sommeren da tilfelle jeg føder
![]()
Gratulerer med prinsessaJa, datt litt ut etter å ha fått ei sånn skjønn ei som jeg nesten ikke klarer å slippe blikket fra. Så ja det er lenge siden. Tror jeg var i januar en liten tur.
Du nyter livet som mamma da skjønner jeg, er bra detJa, datt litt ut etter å ha fått ei sånn skjønn ei som jeg nesten ikke klarer å slippe blikket fra. Så ja det er lenge siden. Tror jeg var i januar en liten tur.
Du så svar lengre ned så jeg. Alt bra. Enn der? Står til med kosevoffsen?Hei der
Hvordan går det med deg da?![]()
Gratulerer med prinsessa![]()
Takk, er snart 4 mnd.Du nyter livet som mamma da skjønner jeg, er bra det![]()
Det er klartTakk, er snart 4 mnd.
Livet som mamma er fantastisk. Mange sier det er så slitsomt.
Men i så fall, totalt vært d. Forelsket!! Jakter dere enda på premier?![]()
Er jo det, men vinner jo aldri. Bare i kjærlighet.Det er klartPremier er alltid gøy
![]()
Jeg vant storksak nå i marsEr jo det, men vinner jo aldri. Bare i kjærlighet.
Vant en sånn blend sak her i høst. Ble jo super glad da. XD
Så morro! Gratulerer!Jeg vant storksak nå i mars![]()
Det var veldig godt :krDet hørtes velig godt ut, hadde lyst på kylling jeg også men ble nedstemt
Det ha jeg også vunnetEr jo det, men vinner jo aldri. Bare i kjærlighet.
Vant en sånn blend sak her i høst. Ble jo super glad da. XD
Enig med mannenSkjønner meg ikke på mannen som mener 5 timer med søvn om natten er alt for lite når man ammer og sliter med migrene.
Jeg er hevet i seng med streng beskjed om å sove et par timer mens U gjør det