Hahaha, vi får håpe på at de ikke vet det i hvert fallHaha. JaMen de fleste vet jo ikke at de er det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, vi får håpe på at de ikke vet det i hvert fallHaha. JaMen de fleste vet jo ikke at de er det
![]()
Kommer og henter dere jegSkal du kjøre helt til henne ?
Du er hjertelig velkommenTja, hvorfor ikke? En liten ferieturhehe
KlartHahaha, vi får håpe på at de ikke vet det i hvert fall![]()
Vi har heldigvis ikke så mange av dem her hellerKlartheldigvis ikke så mange av dem i familien min. I hvertfall ikke i mine øyne
![]()
Men hva om de blir sett på som sære av andre som ikke er i familie? Da er jo jeg også sær, ettersom jeg ikke syns den sære er særVi har heldigvis ikke så mange av dem her hellerDa hadde jeg blitt gæren!
Jamen det høres ut som en fin plan!Kommer og henter dere jeg![]()
Jeg tror egentlig vi alle er litt "sære" for noen. Men så har vi de andre som er litt sånn ekstra sære som veldig mange legger merke tilMen hva om de blir sett på som sære av andre som ikke er i familie? Da er jo jeg også sær, ettersom jeg ikke syns den sære er særEller er det da andre som er sære fordi de syns min familie er sær? Haha! Livets mysterier
![]()
Ja, det er santJeg tror egentlig vi alle er litt "sære" for noen. Men så har vi de andre som er litt sånn ekstra sære som veldig mange legger merke til![]()
Det er veldig sant!Ja, det er santOg de har en tendens til å være litt "høylytte" slik at flest mulig får dem med seg.
Haha! Er nok ikke den første på barnevaktlista, neiDet er veldig sant!
Ei god venninne av meg har ei tante som er i 70-årene nå. Og hun er vel litt av den sære typen. Hun forteller alltid om hvordan hun drømte om å knerte ektemannen sin og at hun var så glad for at hun aldri fikk unger. La oss si at hun er aldri barnevakt![]()
Jeg har faktisk hatt æren av å møte henne et par ganger og hun sier veldig mye rartHaha! Er nok ikke den første på barnevaktlista, nei![]()
Det er sånne man får gode samtaleemner fraJeg har faktisk hatt æren av å møte henne et par ganger og hun sier veldig mye rart![]()
Du fpår stoppe innom hytta vår da om det er på sommeren![]()
Hahaha ja!Det er sånne man får gode samtaleemner fra![]()
Du er hjertelig velkommen![]()
Deg var detlenge siden jeg hadde sett. Alt bra med deg?Evighet siden sist jeg var her inne. Stårtil med de vanlige? Holder koken enda?
På fjellet du skal overHvor ligger den da?![]()
Hei derEvighet siden sist jeg var her inne. Stårtil med de vanlige? Holder koken enda?