Skravletråd :)

Vi har heldigvis ikke så mange av dem her heller :P Da hadde jeg blitt gæren!
Men hva om de blir sett på som sære av andre som ikke er i familie? Da er jo jeg også sær, ettersom jeg ikke syns den sære er sær :P Eller er det da andre som er sære fordi de syns min familie er sær? Haha! Livets mysterier ;)

Men hva om de blir sett på som sære av andre som ikke er i familie? Da er jo jeg også sær, ettersom jeg ikke syns den sære er sær :p Eller er det da andre som er sære fordi de syns min familie er sær? Haha! Livets mysterier ;)
Jeg tror egentlig vi alle er litt "sære" for noen. Men så har vi de andre som er litt sånn ekstra sære som veldig mange legger merke til :P

Jeg tror egentlig vi alle er litt "sære" for noen. Men så har vi de andre som er litt sånn ekstra sære som veldig mange legger merke til :P
Ja, det er sant ;) Og de har en tendens til å være litt "høylytte" slik at flest mulig får dem med seg.

Ja, det er sant ;) Og de har en tendens til å være litt "høylytte" slik at flest mulig får dem med seg.
Det er veldig sant!

Ei god venninne av meg har ei tante som er i 70-årene nå. Og hun er vel litt av den sære typen. Hun forteller alltid om hvordan hun drømte om å knerte ektemannen sin og at hun var så glad for at hun aldri fikk unger. La oss si at hun er aldri barnevakt :P

Det er veldig sant!

Ei god venninne av meg har ei tante som er i 70-årene nå. Og hun er vel litt av den sære typen. Hun forteller alltid om hvordan hun drømte om å knerte ektemannen sin og at hun var så glad for at hun aldri fikk unger. La oss si at hun er aldri barnevakt :P
Haha! Er nok ikke den første på barnevaktlista, nei :P

Back
Topp