Får håpe det går over for oss alle snart.Jepp.
Jentungen topper meg med feber, og mannen begynte å hoste for ei ukes tid siden....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det går over for oss alle snart.Jepp.
Jentungen topper meg med feber, og mannen begynte å hoste for ei ukes tid siden....
Hva blir d til middag hos dere, damer?
Jeg har rota bort middagsplanen vår :s
Da blir d hamburger og pommes frites idag![]()
Ikke bra for oss osm skal ta deg igjen![]()
Forelbig ligger du bra an der, men det gjør ikke jeg.Fordi vi har en plan sammenhehe
Nei det har egentlig ikke jeg heller.Jeg har ingen planer om å ta henne igjen![]()
Nå fikk jeg lyst på en skikkelig fettete hamburger![]()
Vi skal spise innbakt pølse, det er såå godt!
Ovnsbakt kyllingfillet![]()
Dumt at det skal være så utrolig vanskelig å få seg jobb..
Det skader vel ikke å prøve? Hadde sikkert vært skikkelig gøy med egen bedrift.![]()
Forelbig ligger du bra an der, men det gjør ikke jeg.
Det er faktisk en oppskrift jeg fikk fra ei venninne fra USA. De kalte det "easy food but not fast food"Åh! Begge de to tinga hørtes skikkelig godt ut også!!
Ble over 2 timer på tannlegen i dag. Grusomt!Må vel det snart jeg og...mannen ramlet inn i senga for en stund siden, også ble jeg bare sittende her å skravle
Sov godt. Og lykke til hos tannlegen i morgen![]()
Vi får se, har masse tid til å skravle hvertfall..Du er ikke så langt bak nå da, så tror nok du skal klare deg fint du og![]()
Pannekaker hadde vi sist uke, kyllingwok i dag og spaghetti i morgenNå har vi ikk akkurat spikret ukens meny men noe ala dette her tenker jeg det blir:
Pannekaker
Kyllingwok
en eller annen fiskerett, forhåpentligvis grilla laks
Spaghettig og kjøttdeig
Pizza
Hva kengubarnet skal lage den ene dagen vet jeg ikke,har glemt å spørre
Gikk det greit eller?Ble over 2 timer på tannlegen i dag. Grusomt!
Gikk det greit eller?Ble over 2 timer på tannlegen i dag. Grusomt!
Ble noen tårer, men det gikk jo på et vis. Synes bare det er så fælt med borring og når hun må grave nedi tannkjøttet siden jeg er så utsatt for tannsteinGikk det greit eller?
Slettes ikke gale detSer at jeg ligger 51. plass, woho! Var ikke så vanskelig som jeg trodde dette her![]()
Oida. Det var lenge.Ble over 2 timer på tannlegen i dag. Grusomt!
Får håpe noen skravler seg til 6. plassen og daVi får se, har masse tid til å skravle hvertfall..