Jeg er så sliten nå ! Var en tur hos mamma i sola, er det mulig å bli sliten av det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fullt muligJeg er så sliten nå ! Var en tur hos mamma i sola, er det mulig å bli sliten av det![]()
Jeg har vært en del hos fotograf Wenche Olsen som hører til hos Memoria fotografene. Tatt bilder av meg, mammaen min og poden hos henne. Tok baby bilder av poden der. Og av poden og hunden <3 Super fornøyd! Sjekk ut: http://memoriafotografene.com/Ååå heldig! Skulle ønske jeg hadde gjort det når jeg var gravid og, er så fint å se tilbake på!
Du bor jo og i Bergen, right? Kanskje du kan anbefale en fotograf hvis du blir fornøyd? Vurderer å ønske meg gavekort hos fotograf til dåpen![]()
Og hvordan gikk det?Jeg sitter i stua å prøver å fatte mot til å hive meg rundt.
Haha, jaDet gir en ny mening at uttrykket "Katta i sekken"![]()
Ja, vi får sjekke alle poser og bagen før vi tar de med oss hjem igjenHaha! Tenk om du hadde kommet hjem med katta i posen..eller i sekken
Er nok ikke lett å forstå alt bestandig, nei.
Er nok lurt detJa, vi får sjekke alle poser og bagen før vi tar de med oss hjem igjen![]()
Haha, om ungen hadde slengt oppi ligg mat også så hadde hun sikkert blitt værendeEr nok lurt detSpørs om katta er så glad i å være i posen da
![]()
Heldig du er som har sol. Her regner detJeg er så sliten nå ! Var en tur hos mamma i sola, er det mulig å bli sliten av det![]()
Har egentlig kommet frem til at det hadde vært gøy med en premie![]()
Du holder på fortsatt du også ja. samme som her da..Host. Host. Og mere host.
Jeg er lei av å hoste
Nå fikk jeg lyst på en skikkelig fettete hamburgerHva blir d til middag hos dere, damer?
Jeg har rota bort middagsplanen vår :s
Da blir d hamburger og pommes frites idag![]()
Ovnsbakt kyllingfilletHva blir d til middag hos dere, damer?
Hvorfor min skravling??Det vil jeg ikke tro, men tenkte jeg skulle se an litt hvordan skravla til Kengu går etterhverthehe
Gjort noe spennende i dag da?![]()
Gubben er hos ØNH med guttungen så de skulle kjøpe med noe hjem. Bare det ikke er McDonaldsHva blir d til middag hos dere, damer?
Haha. Ja, da hadde den nok blitt derHaha, om ungen hadde slengt oppi ligg mat også så hadde hun sikkert blitt værendekatta gjør ikke annet enn å mase etter mat eller kos..
Vi skal ha spaghetti og kjøttdeig, jeg vurderer salatHva blir d til middag hos dere, damer?
Vi skal ut og spise i dagHva blir d til middag hos dere, damer?