ALN89
Forumet er livet
Nei, vi passer svigerfar sin leilighet og pus så hun har sovet i hans seng med megSovet i hennes seng du da i natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi passer svigerfar sin leilighet og pus så hun har sovet i hans seng med megSovet i hennes seng du da i natt?
Hmm, da spørs det om hun har eller har hatt det uten jeg har reagert. For mer smiling, mer blikkontakt og snur seg etter oss/lyder. HmmmHun begynte å smile oftere, ble lettere å få kontakt med, og kunne sitte og "snakke" med oss en stund. Begynte å snu seg etter stemmer og følge folk med blikket. Hun begynte også å vise litt interesse for leker, stirret lenge og smilte innimellom. Begynte og etterhvert å "prate" med sommerfuglen vi har hengt på stolen hennes, men lurer på om det begynte en stund etter
Hva har du kjøpt?Må på posten i dag jg, 3 pakker ligger å venter. Får gjøre det flr jobb da kanskje.
Håper hun har romslig seng daNei, vi passer svigerfar sin leilighet og pus så hun har sovet i hans seng med megmen det har skjedd tidligere
![]()
Håper jeg slipper overtid. Svigerfar drar til italia 22. Juli, så håper på å føde før det...hehe
Ble gravid etter ganske nøyaktig et år først, så mistet jeg i uke 11. Og ble gravid igjen ganske nøyaktig 2 mnd etter detså en stund, men ikke kjeeempelenge.
Kan jeg tenke meg
Hvor gamle er dere? Jeg begynte å kjenner at tida rant ut her jeghaha
Testet positivt dagen etter jeg fylte 32. Beste bursdagsgave ever![]()
Har meldt meg inn i bokkluber så bøker til meg og kengubarnet, + rggsekk og noe annet greier og en gave..Hva har du kjøpt?
Må og på posten. Må poste dåps invitasjoner![]()
Må på posten i dag jg, 3 pakker ligger å venter. Får gjøre det flr jobb da kanskje.
Hvilke bokklubber da?Har meldt meg inn i bokkluber så bøker til meg og kengubarnet, + rggsekk og noe annet greier og en gave..
Er en stund det da. Trist at du mistet, men godt det ikke tok så lang tid før den satt igjen!
Og så fin bursdagsgave
Jeg er 21, han er 23. Vi hadde ikke vært sammen så lenge, og det var ikke helt planlagt men uansett veldig ønsket. Vi hadde begynt å snakke om det, men da tenkte vi mer 2-3 år frem i tid. Men nå er jeg overlykkelig for at det skjedde nå. Greit at vi sikkert kunne bodd litt bedre og hatt litt mer penger, men føler vi klarer oss veldig bra.![]()
Barnas egen bokklubb eller noe sånt og bokklubbens barn .Hvilke bokklubber da?![]()
Hmm, da spørs det om hun har eller har hatt det uten jeg har reagert. For mer smiling, mer blikkontakt og snur seg etter oss/lyder. Hmmm
Man kan ikke alltid planlegge slikt da. Jeg begynte å planlegge da jeg var 20, med en eks, men kom fort frem til at han var ikke noe å få barn med. Så da begynte jeg med studier, og vært mer på at jeg skal bli ferdig med det først. Tok sin tid før det ble barn ja, men bedre sent enn aldri
Sambier her var vel ikke veeeldig gira på barn, men han skjønte etterhvert hvor veldig jeg ville ha, så startet prøving da vi hadde vært sammen i 2 år![]()
Eksen min ble nesten sint bare jeg snakket om barn, så godt det ikke ble med han
Lurt med studier først ja, det angrer jeg litt på at jeg ikke gjorde ferdig før jeg fikk barn. Har fortsatt planer om å fullføre etterhvert, men det blir jo litt knapt med penger av det.
Bra at han ikke var såå vanskelig å be da, hvis du ønsket det så sterkt.![]()
Huff ja. Greit når det ikke blir med slike idioter. Min trua meg osv, så jeg flytta ut ganske fort
Greit å ha studiene i boks, men har ikke vært kjempeheldig med jobb innen faget da
Fornøyd med det ja. Greia hans var vel mest at han aldri har vært noe særlig med barn osv. Veldig få barn i slekta hans, så han er vel mest redd for å skade dem osv. Jeg har jo hatt småbarn rundt meg i alle år![]()
Hva studerte du?Eksen min ble nesten sint bare jeg snakket om barn, så godt det ikke ble med han
Lurt med studier først ja, det angrer jeg litt på at jeg ikke gjorde ferdig før jeg fikk barn. Har fortsatt planer om å fullføre etterhvert, men det blir jo litt knapt med penger av det.
Bra at han ikke var såå vanskelig å be da, hvis du ønsket det så sterkt.![]()
Uff, det finnes altfor mange slike idioter..
Kan jeg spørre hva du er utdannet som?
Sånn var jeg og. Likte ikke barn noe særlig, er enebarn og fikk ikke mitt første søskenbarn før jeg var 15 så var ikke vandt til de. Men så begynte jeg å jobbe i barnehage, og da tok det ikke lange tiden før jeg var frelst![]()
Huff ja. Glad jeg kom meg vekk før jeg ble gravid
Er utdannet møbelsnekker og interiørarkitektjobber som møbeltapetserer, men skulle gjerne hatt litt bedre lønn kjenner jeg. Og kunne vel egentlig tenkt meg å starte eget
Gjør mye med en å jobbe med barn![]()
Hva gjør en møbeltapetserer?
Vurderte selv interiør på videregående, men gikk for design og tekstil i stedet. Kommer nok til å velge en annen utdannelse videre, men gøy å ha vært gjennom det.![]()
Ikke akkurat, den er vel 160 x 70 cmHåper hun har romslig seng da![]()