Skravletråd :)

Ja! Bestevenninnen min har vært flink å holde kontakt og treffes innimellom og sånt. Men de fleste andre har på en måte trukket seg litt unna.. Blir litt ensomt når mannen er på jobb og lillemor sover.
Det skjønner jeg blir litt ensomt a ja, s kjedelig at har trekt seg litt unna da

Hvordan merker man utviklingsspranget? Er ikke det rundt 5-6 uker?

Rundt 5-6 uker ja.
Jeg merket det utrolig lett på min, hun ble veldig sutrete og klengete. Våknet i det sekunde jeg la hun fra meg og ville bare være på kroppen min hele tiden. Våknet klokken 3 hver eneste natt og nektet å sove før 7 tiden igjen..

Nå er hun snart 10 uker, og vi har nettopp vært gjennom et til. Dette var verre enn det første, men intens hyling i flere timer.. Men nå er hun en helt annen baby, lært seg masse nye ting osv. :D

Regner jo med at som alt annet varierer det fra baby til baby, men tror nok du merker det når det skjer. :)

Begynner å nærme seg det da :D
Ja, det skjønner jeg godt! Det er helt fantastisk, føler meg som et helt nytt menneske etter at lille kom :D

Det gjør det. Men jeg kjenner så lite til det, så syns tida går sakte:p haha
Har gledet meg til dette i mange år, så blit nok supert. Eeelsker barn:)

God morgen, forresten. Jeg leste gjennom resten av tråden, men starter dagen herfra.

Trøtt. Men skal på jobb.

Kos deg på jobb;) håper du våknee til utover

God morgen jenter:)
Ikke mye planer i dag nei. Får se om jeg får sydd litt:)

Det gjør det. Men jeg kjenner så lite til det, så syns tida går sakte:p haha
Har gledet meg til dette i mange år, så blit nok supert. Eeelsker barn:)

Kjenner meg igjen der ja, syntes og at tiden gikk sakte.. Også gikk jeg en uke på overtid, det hjalp jo i alle fall ikke!

Har dere vært prøvere lenge eller? Det blir nok supert ja, livet får en helt ny mening :D

Rundt 5-6 uker ja.
Jeg merket det utrolig lett på min, hun ble veldig sutrete og klengete. Våknet i det sekunde jeg la hun fra meg og ville bare være på kroppen min hele tiden. Våknet klokken 3 hver eneste natt og nektet å sove før 7 tiden igjen..

Nå er hun snart 10 uker, og vi har nettopp vært gjennom et til. Dette var verre enn det første, men intens hyling i flere timer.. Men nå er hun en helt annen baby, lært seg masse nye ting osv. :D

Regner jo med at som alt annet varierer det fra baby til baby, men tror nok du merker det når det skjer. :)
Blir spennende:)
Hva var utviklingen/endringen i det første?

Blir spennende:)
Hva var utviklingen/endringen i det første?

Hun begynte å smile oftere, ble lettere å få kontakt med, og kunne sitte og "snakke" med oss en stund. Begynte å snu seg etter stemmer og følge folk med blikket. Hun begynte også å vise litt interesse for leker, stirret lenge og smilte innimellom. Begynte og etterhvert å "prate" med sommerfuglen vi har hengt på stolen hennes, men lurer på om det begynte en stund etter

Kjenner meg igjen der ja, syntes og at tiden gikk sakte.. Også gikk jeg en uke på overtid, det hjalp jo i alle fall ikke!

Har dere vært prøvere lenge eller? Det blir nok supert ja, livet får en helt ny mening :D

Håper jeg slipper overtid. Svigerfar drar til italia 22. Juli, så håper på å føde før det...hehe

Ble gravid etter ganske nøyaktig et år først, så mistet jeg i uke 11. Og ble gravid igjen ganske nøyaktig 2 mnd etter det:) så en stund, men ikke kjeeempelenge.

Kan jeg tenke meg:)
Hvor gamle er dere? Jeg begynte å kjenner at tida rant ut her jeg:p haha
Testet positivt dagen etter jeg fylte 32. Beste bursdagsgave ever:D

Back
Topp